خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی انرجایزر می باشد. این محصول در ابعاد 15x73.5x142.5 میلی متر و وزن 200 تا 400 گرم طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای قابلیت هایی نظیر ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر و نشانگر LED می باشد. در نتیجه برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

پلازا:

در پاوربانک UE10015CQ از محصولات برند Energizer، یک باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر لیتیوم پلیمری تعبیه شده که برای شارژ انواع تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتال مناسب است. دو درگاه USB تعبیه شده برای این پاوربانک، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم خواهد کرد. این ویژگی مخصوصا در زمان اضطرار بسیار مفید و کاربردی است. می توانید بدون نیاز به صرف وقت، دو دستگاه خود را به صورت همزمان شارژ کنید بدون اینکه در این میان افت سرعت اتفاق افتد. یکی از درگاه ها شدت جریان 2.4 آمپر و درگاه دیگر شدت جریان 3.0 آمپر را ارائه می دهد. این محصول علاوه بر درگاه MicroUSB از درگاه Type-C هم بهره برده و چنانچه دستگاه شما مجهز به Type-C باشد، می‌توانید از آن برای شارژ باتری دستگاه خود استفاده کنید. انرجایزر این محصول خود را به فناوری شارژ هوشمند مجهز کرده، به این معنی که بین شارژ دستگاه و پاوربانک، اولویت با دستگاه است. پاوربانک UE10015CQ انرجایزر سبک و کم حجم بوده و به همین دلیل قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. چهار نشانگر LED روی بدنه پلاستیکی این محصول، شما را از میزان شارژ باقیمانده باتری آن مطلع خواهد ساخت. سرعت بالای شارژدهی، از ویژگی های بارز و بسیار مفید پاوربانک UE10015CQ است. اگر در جستجوی پاوربانکی پر قدرت، کم حجم سبک هستید، پاوربانک UE10015CQ انرجایزر را فراموش نکنید.

 

ایده برتر پارسیان:

در شارژر همراه انرجایزر UE10009 از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این موضوع به ظرفیت باتری گوشی شما نیز بستگی دارد و ممکن است تعداد دفعات شارژ گوشی موبایل شما با این پاور بانک با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. ضمن اینکه شما می توانید از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند این استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 23 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی