بررسی قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپایی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 221x120x296 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده در اتاق های جلسه با ایعاد متوسط نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 رد ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان :

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ویدئو پروجکشن بنکیو MS610 را شدت روشنایی 4000 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق، از این دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر استفاده کنید. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور BenQ MS610 برای تمام افراد حاضر در جلسه قابل مشاهده خواهد بود و با مشکلاتی مانند وضوح پایین یا مات بودن تصاویر مواجه نخواهید شد.

ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MS610 با نسبت کنتراست 20000:1 عرضه شده و توانایی قابل قبولی در نمایش متن ها، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دارد. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور سبب می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و بخش های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآمد و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود پیدا کند. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MS610 دارای رزولوشن 800*600 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای SVGA جای دارد. بنابراین تصاویر آن دارای وضوحی مناسب و معمولی خواهند بود.

از دیتا پروژکتور اداری بنکیو MS610 می توان برای نمایش تصاویر در ابعاد حدود 35 تا 250 اینچ بهره برد که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش باید بین 1.39 تا 9.95 متر باشد. پس می توان گفت که این پروژکتور برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط کاملاً مناسب است. دستگاه ویدیو پروژکتور بنکیو MS610 از امکان نصب آسانی نیز برخوردار بوده و از قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.1 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی بهره می برد. بنابراین به راحتی می توان این ویدیو پروژکتور را در مکان های مختلف نصب و تصویر آن را بر روی پرده تنظیم کرد.

شما می توانید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS610 را به آسانی به انواع دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، پورت کامپوزیت، S-Video، ورودی و خروجی صدا و سريال تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MS610 مجهز بودن به دو پورت HDMI است که امکان اتصال آن به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) را به صورت هم زمان فراهم می آورد. ضمن اینکه یکی از این پورت ها از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و از این طریق آن می توانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه متصل کنید.

دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MS610 از قابلیت نمایش تصاویر در حالت های مختلف با میزان روشنایی و مصرف انرژی متفاوت برخوردار است که باعث افزایش طول عمر لامپ آن می شود. لامپ به کار رفته در این ویدئو پروجکشن در هنگام استفاده از آن در حالت عادی تا 4000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت، در حالت اسمارت اکو تا 8000 ساعت و در حالت LampSave تا 15000 ساعت دوام می آورد. این ویژگی که بر روی قیمت دیتا پروژکتور بنکیو MS610 نیز مؤثر بوده، باعث دوام بالا و کاهش هزینه های نگهداری دستگاه می شود.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی