راهنمای خرید هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی باسئوس می باشد. این محصول از جنس سیلیکون+آلمینیوم+TPE ساخته دشه است. هم چنین این محصول دارای محدوده پاسخگویی 10 متر و مدت زمان شارژ باتری تا هشت ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

هدست بلوتوثی «Encok S06» توسط شرکت باسئوس (Baseus) طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به تلفن همراه متصل می‌شود و شما را در گوش‌کردن به موسیقی و پاسخ به تماس‌ها همراهی می‌کند. Encok S06 از یک هدست توگوشی با سرگوشی سیلیکونی بهره می‌برد که هنگام قرارگیری داخل گوش، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند. این هدست دارای گیره‌هایی برای محکم نگه‌داشتن گوشی در زمان ورزش است. مدت‌زمان استفاده از این هدست در حالت مکالمه 10 ساعت و مدت‌زمان استفاده در حالت استندبای 200 ساعت است. این هندزفری از یک میکروفون داخلی بهره می‌برد که هنگام اتصال به تلفن همراه به کمک آن می‌توان به تماس‌های دریافتی پاسخ داد.پ

 

جانبی:

با تراشه کنترل با کیفیت تایوانی و فرمان صوتی هوشمند است. با آن می توانید به آسانی به تماس های دریافتی پاسخ/ رد نمایید. و با دکمه کنترلی چند کاره، می توانید به راحتی به موسیقی را مدیریت کنید. تنها با یکبار فشردن موسیقی پخش/قطع می شود، با نگه داشتن آن به مدت 2 ثانیه هدست روشن می شود و اگر 5 ثانیه آن را نگه دارید نشانگر LED آن به رنگ قرمز چشمک زن تغییر شکل داده و هدست خاموش می شود.
دکمه های "+" برای افزایش صدا و با دو ثانیه نگه داشتن به آهنگ قبلی می رود و "-" برای کاهش صدا است و با دو ثانیه نگه داشتن به آهنگ یعدی می رود.
هانطور که گفته شده، در عین حال نیز می توانید با این دکمه چند کاره، تماس ها را مدیریت نمایید. هنگامی که این دکمه را چند ثانیه نگه می دارید، وقتی نشانگر به رنگ سفید چشمک زن تغییر شکل داد، بلوتوث هدست روشن شده و با جستجو آن در گوشی و یا تبلت می توانید به ایرفون بیسوس متصل شوید.
با دریافت تماس، با یکبار فشردن آن می توانید به تماس پاسخ داده و با 3 ثانیه نگه داشتن، ریجکت می شود.

 

ایده برتر:

 

با توجه به اینکه در هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok S06 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده به راحتی می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل باسئوس Encok S06 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی