قیمت خرید هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپیسز می باشد. این محصول در ابعاد 18x88x141 میلی متر و وزن 238 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 2 ترابایت و نوع حافظه قابل حمل می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

شرکت «اپیسر» محصولی را با نام «AC731» روانه بازار کرده است. این محصول یک هارد اکسترنال حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد است. هارد اکسترنال AC731 از طریق درگاه USB3.1 به کامپیوتر متصل می‌شود. درگاه USB3.1 ارائه‌شده روی این محصول از نوع A است و از آن می‌توان روی کامپیوترهایی با درگاه USB2.0 و USB3.0 هم بهره برد. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که می‌توان کابل اتصال را روی بدنه‌ی هارد نصب کرد تا نگرانی بابت گم‌شدن آن وجود نداشته باشد و از طرفی فضای بسیار کمی را اشغال کند. هارد اکسترنال AC731 در برابر اب مقاوم است؛ همچنین درصورتی‌که این هارد از فاصله‌ی 1.5متری رها شود، آسیبی به اطلاعات موجود در آن وارد نمی‌شود

 

آیتی بازار:

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC731 از نظر فیزیکی با وزن 238 گرم و در ابعاد 141x88x18.4 میلیمتر تولید شده و در بازار قطعات کامپیوتر با طراحی شیک ممورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت تمامی داده های صوت و تصویر شما را ذخیره می کند و شما با خیالی آسوده بدون اینکه نگران گم شدن اطلاعات باشید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این هارد که یک حافظه ذخیره سازی اطلاعات شما می باشد که قابلیت حمل و جا به جایی را دارد. هارد اکسترنال اپیسر با سرعت USB 3.1 نسل 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه سرعت USB2.0 تا 480 مگابیت بر ثانیه قادر به انتقال اطلاعات می باشد.


ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

بر روی بدنه هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 1 ترابایت از روکشی خوش ساخت همراه با طرح دوخت در کناره ها و نقاط ریز برآمده در سطح آن استفاده شده است. این نوع طراحی هم جلوه ای زیبا به این محصول بخشیده و هم باعث می شود تا هارد از روی سطوح صاف یا از دستان شما لیز نخورد. ضمن اینکه در ساخت هارد اکسترنال اپیسر AC731 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است؛ به طوری که در همان لحظه اول که هارد را در دستتان بگیرید، متوجه کیفیت ساخت عالی آن خواهید شد!

 

همان طور که اشاره شد، هارد دیسک Apacer AC731 یکی از مقاوم ترین هاردهای قابل حمل موجود در بازار است. این هارد دیسک توانسته آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را دریافت کند. مطابق با این گواهینامه، هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC731 در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. این ویژگی باعث می شود تا اگر به صورت اتفاقی این هارد اکسترنال از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن آسیب نبیند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی