بررسی قابلیت ها و ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 89.9x854x1468 میلی متر طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 16 ساعت می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E در هر شرایط محیطی، تصاویر را شفاف و درخشان به نمایش در می آورد. شدت روشنایی این مانیتور برابر با 350 cd/m² است و حتی در محیط های باز و پر نور از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. همچنین این تلویزیون صنعتی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و دچار آسیب یا افت کیفیت نخواهد شد و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. پس اگر قصد استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی برای استفاده به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی در شهر را دارید، مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی LG 65UL3E راه حل مناسبی در این زمینه می باشد.

 

رزولوشن مانیتور صنعتی بزرگ ال جی مدل LG 65UL3E برابر با 2160*3840 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن از کیفیت و وضوح مناسبی برای پخش برخوردارند. این نمایشگر فوق عریض صنعتی دارای پنلی با فناوری IPS برای نمایش تصاویر است و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب دارد. مورد دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی ال جی LG 65UL3E باید گفت، نسبت کنتراست و نسبت تصویر آن است که به ترتیب برابر با 1300:1 و 16:9 است و باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و نواحی مشکی آن دارای کیفیت مطلوبی باشند.

 

در تلویزیون صنعتی ال جی LG 65UL3E قابلیت نصب به هر دو صورت افقی و عمودی مهیا است و شما می توانید تصاویر خود را به حالت دلخواه نمایش دهید. قابل توجه است که این مانیتور فوق عریض صنعتی با زاویه دید 178 درجه در همه زوایا دید کامل دارد و محدودیتی برای مکان نشستن شما ایجاد نمی کند. به این ترتیب حتی افرادی که در گوشه ترین نقطه نسبت به مانیتور قرار دارند می توانند از تماشای تصاویر در کیفیت عالی بهره مند شوند.

 

شما می توانید به آسانی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 65UL3E را به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های پخش دیگر از طریق کابل متصل کنید. این مانیتور صنعتی به پورت های HDMI (3), Audio, USB  و ورودی مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی انجام می گیرد. ضمن اینکه قابلیت استفاده از فلش مموری در این نمایشگر و پخش تصاویر موجود بر روی آن نیز وجود دارد.

مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 65UL3E دارای ظاهری زیبا و مناسب است، قاب بسیار باریک مشکی رنگی دور تا دور این مانیتور را فرا گرفته، به همین دلیل هنگامی که بر روی دیوار قرار می گیرد ظاهری زیبا به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که این دستگاه در ابعاد 1468*854*89.9 میلی متر و وزن 21 کیلوگرم طراحی شده است و نصب و راه اندازی آسانی برای شما به همراه دارد.

همانطور که اشاره شد، دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 65UL3E درپخش تصاویر و ویدئو از سرعت بالایی برخورد است و در کمترین زمان قادر به پاسخدهی می باشد. سرعت پاسخدهی این مانیتور برابر با 9 میلی ثانیه است و این ویژگی موجب تغییر سریع رنگ های تصاویر در کمترین زمان ممکن می شود. در هنگام پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا با کندی و توقف مواجه نخواهید شد.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 19 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی