نقد و بررسی ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1012II
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی دیگر از ماشین حساب های کوچک و جمع و جور شرکت سیتیزن ماشین حساب مدل SLD-1012 II می باشد. این ماشین حساب برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و ... مناسب می باشد.

 

شما می توانید این محصول از دو سایت ایده برتر و دی جی کالا تهیه فرمایید. در ادامه به بررسی این محصول در دو سایت دی جی کالا و ایده برتر می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1012II

اگر قصد خرید ماشین حساب برای انجام محاسبات روزمره دارید و در جستجوی دستگاهی خوش ساخت و با دوام هستید، ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1012II انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول شرکت سیتیزن دارای ابعاد جمع و جور و وزن سبکی است و می توان از آن به صورت قابل حمل استفاده کرد. به طور کلی ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و.. قابل استفاده بوده و نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی ریاضی را به خوبی برطرف می کند.

 

  • سبک، مقاوم و با دوام

ابعاد و وزن ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II به ترتیب برابر با 110*70*15 میلی متر و 72.4 گرم است و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ماشین حساب ساده کوچک دارای بدنه ای مقاوم و با دوام نیز هست و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند. همراه با ماشین حساب کوچک سیتیزن SLD-1012II یک جلد محافظ نیز ارائه می شود که مانع از نفوذ گرد و غبار و مایعات به دستگاه می شود.

 

  • مجهز به صفحه نمایش 12 رقمی

صفحه نمایش ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-1012II قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و کاملاً برای استفاده های روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی مطلوبی نیز برخوردار است و در محیط های مختلف و در فضای باز از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی بر روی صفحه نمایش ماشین حساب Citizen SLD-1012II وجود دارد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

ماشین‌حساب جیبی «SLD-1012II» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen)  با صفحه‌نمایش 12 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. باتری  و پنل خورشیدی تامین کننده انرژی این دستگاه هستند. این دستگاه سه حافظه دارد و از حالت خواب برای صرفه جویی در مصرف باتری بهره‌مند است. SLD-1012II ابعادی برابر با 110x70x15 میلی‌متر و وزنی 72.4 گرمی دارد؛ بنابراین برای افرادی که همیشه ماشین‌حساب را با خود حمل می‌کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی