بررسی قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخته شده توسط کمپانی لکسمارک می باشد. این محصول در ابعاد 523x558x536 میلی متر و وزن 62.1 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای توان کار ماهیانه برابر با 200 هزار برگ نبز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت لکسمارک یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع پرینتر لیزری به شمار می آید که توانسته با ارائه محصولاتی با دوام و خوش ساخت رضایت کاربران خود را در سطح جهانی جلب کند. پرینتر مدل CS820de یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که از قابلیت پرینت یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. این پرینتر برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد عرضه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب، پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب و پرظرفیت و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری اشاره کرد. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و به دنبال محصولی با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، پرینتر لکسمارک CS820de را مد نظر داشته باشید!

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de توانایی انجام 200 هزار پرینت در طول ماه را دارد و همان طور که اشاره شد، برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از این پرینتر برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا با این پرینتر مطابق با توصیه شرکت لکسمارک کار کنید!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS820de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قادر به چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 60 برگ در دقیقه است و سرعتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع چاپگر اداری لکسمارک CS820de برای چاپ هر برگ تنها به یک ثانیه زمان نیاز دارد که میزان کاملاً قابل توجهی است.

لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS820de در هنگام راه اندازی نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

علاوه بر سرعت، پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است! در این دستگاه پرینتر لیزری از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و واضح خواهند بود. همچنین پرینتر Lexmark CS820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با بالاترین میزان خوانایی چاپ می کند. به طور کلی با توجه به اینکه پرینتر لیزری لکسمارک CS820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت.

یکی از مشخصات کاربردی پرینتر لیزری Lexmark CS820de که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، سازگاری با تونر کارتریج هایی با ظرفیت های بالا است. این پرینتر از تونر کارتریج مشکی در مدل های 72K10K0 (با ظرفیت 8000 برگ) و 72K1XK0 (با ظرفیت 33000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی آبی، قرمز و زرد از سری های 72K10 (با ظرفیت 8000 برگ) و 72K1X (با ظرفیت 22000 برگ) پشتیبانی می کند. این تونر کارتریج ها کیفیت عملکرد قابل توجهی نیز دارند و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی برخوردارند.

با استفاده از صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده در قسمت جلویی بدنه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de به آسانی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی پرینتر اعمال کنید. این نمایشگر رابط کاربری بسیار کاربرپسندی نیز دارد و حتی افراد تازه کار هم در کار با آن مشکلی نخواهند داشت.

مورد دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، سخت افزار قوی به کار رفته در پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820de است. این دستگاه پرینتر لیزری به یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.33 گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایت (قابل ارتقا به 3072 مگابایت) می باشد و عملکرد سریع، روان و بدون هنگی را به شما ارائه می دهد.

اتصال پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS820de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. اما اگر فایل های مورد نظر شما جهت چاپ بر روی فلش مموری یا کارت حافظه ذخیره شده، بدون نیاز به انتقال فایل ها به کامپیوتر، می توانید آنها را با پرینتر رنگی لکسمارک CS820de چاپ کنید. این پرینتر به سه پورت USB 2.0 Type-A (دو پورت در پشت و یک پورت در جلوی بدنه) و یک درگاه کارت حافظه مجهز است و فایل های ذخیره شده بر روی حافظه های USB و کارت حافظه را به صورت مستقیم چاپ می کند.

برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند نیز پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS820de گزینه کارآمدی است. شما می توانید این پرینتر را به آسانی از طریق پورت اترنت به شبکه های کابلی پرسرعت متصل کنید و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de را می توان یکی از پرینترهای لیزری رنگی با دوام و کارآمد موجود در بازار دانست که تمام نیازهای شما در زمینه چاپ رنگی و سیاه و سفید را به خوبی برطرف می کند. این پرینتر رومیزی دارای سرعت چاپ بسیار مطلوب (60 برگ در دقیقه) و کیفیتی عالی به خصوص در چاپ رنگی است و کارایی بالایی برای مصارف اداری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 15 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی