مقایسه قیمت پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی راوپاور می باشد. این محصول در ابعاد 117x71x23.1 میلی متر و وزن 209.7 گرم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 10 تا 15 هزار میلی آمپر و شدت جریان 1.0 و 2.4 آمپر می باشد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

داشتن پاوربانک همیشه برای کاربران کالاهای دیجیتال جذاب است. در بیشتر مواقع بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، به انرژی نیاز داریم. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه‌داشتن دستگاه‌‌ها از باتری اضافی استفاده می‌‌شد؛ اما این روزها پاوربانک‌‌ها کار را ساده کرده‌‌اند. محصولی که مشاهده می‌کنید، مدل «RP-PB044» پاوربانکی 10050 میلی‌آمپرساعتی از شرکت «راوپاور»  است که علاوه‌بر شارژ دستگاه‌های هوشمند، از امکانات جالب توجه دیگری هم بهره‌مند است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

آوند موبایل:

پاوربانک PB044 با ابعاد 117x71x23.1 بسیار سبک و کم حجم است. همچنین بدنه این پاوربانک از ساختاری ضد ضربه تشکیل شده و دارای گواهینامه IP66 می باشد. بنابراین کاربر را از نظر نفوذ گرد و غبار، آب خوردگی و ضربه آسوده خاطر می کند. به وسیله کارابین همراه این پاوربانک می توان آن را به هر جسمی قلاب کرد، این مورد در مسافرت، کوهنوردی، کمپینگ و دوچرخه سواری بسیار کاربردی خواهد بود.

دکمه روشن کردن دستگاه در سمت چپ و دو درگاه شارژ USB به همراه چراغ قوه در قسمت پایینی قرار گرفته اند که توسط پوششی پلاستیکی محافظت می شوند. چراغ قوه تعبیه شده پخش نور مناسبی دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که انرژی آن از خود پاوربانک تامین می شود.

میزان شارژ موجود دستگاه نیز از طریق چراغ های LED تعبیه شده بر روی آن قابل رویت است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پاور بانک گوشی مدل RP-PB044 یکی از محصولات خوش ساخت و مقاوم شرکت راوپاور است که برای استفاده در سفر، کمپینگ و طبیعت گردی انتخاب ایده آلی به شمار می آید. این پاوربانک گوشی موبایل دارای ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت بوده و به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده است. همچنین پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB044 علاوه بر قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال، به چراغ قوه نیز مجهز است. پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و به دنبال محصولی با طول عمر بالا و مقاوم در برابر آسیب های محیطی هستید، پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید.

با به همراه داشتن شارژر همراه راوپاور RP-PB044 با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال تان نخواهید بود! این پاور بانک چرغ قوه دار با ظرفیت 10050 میلی آمپر ساعت ارائه شده و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کرد. ظرفیت کامل پاور بانک 10050 میلی آمپر راوپاور RP-PB044 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که میزان قابل قبولی است. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی این پاوربانک به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود.











:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی