معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ال جی می باشد. این محصول در ابعاد 1693x987x88.8 میلی متر و زاویه دید 178 درجه طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای کار کرد 16 ساعت به طور متوالی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

استفاده از مانیتور صنعتی یکی از راه های رایج برای ارائه تصاویر به مخاطبان در مراکز تجاری و سالن های همایش به شمار می آید. یک مانیتور صنعتی با کیفیت می تواند به شما در برگزاری یک همایش تبلیغاتی موفق کمک زیادی کند و مطالب مورد نظر را به بهترین شکل به مخاطبان منتقل کند. از جمله مانیتور صنعتی های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E اشاره کنیم که برای استفاده در مراکز تجاری و تفریحی، سالن های همایش و کنسرت، فروشگاه ها و مراکز خرید عرضه شده است. این دستگاه مانیتور صنعتی دارای شدت روشنایی و کنتراست مطلوبی است و تصاویری شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی با ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی 75UL3E با ما تا انتهای متن همراه باشید.

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 75UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی 75UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

در تلویزیون صنعتی ال جی مدل LG 75UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD به تصاویر جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.

 

با خرید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 75UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 75UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.

از لحاظ پورت های ارتباطی هم مانیتور صنعتی ال جی LG 75UL3E در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این مانیتور صنعتی سه پورت ورودی HDMI، دو خروجی Audio، یک خروجی Digital Audio(Optical) و خروجی هدفون تعبیه شده است. علاوه بر این مانیتور صنعتی 75 اینچ ال جی LG 75UL3E دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراحعه به این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب







 





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی