قیمت، خرید و مشخصات فنی ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-377
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب سیتیزن SLD-377 از جمله ماشین حساب های کوچک بوده که برای محاسبات روزمره مناسب می باشد. از ویژگی های این ماشین حساب می توان به امکان تفکیک سه رقمی اشاره کرد.

 

در ادامه به مقایسه این محصول در سه سایت دی جی کالا، ایده برتر و اداری کالا می پردازیم.

 

سایت دی جی کالا

ماشین‌حساب جیبی «SLD-377» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen)  با صفحه‌نمایش 10 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. برای تأمین برق مصرفی این ماشین‌حساب، دو منبع باتری و پنل خورشیدی در نظر گرفته شده‌اند که درنتیجه‌ی آن باتری تنها برای مواقع ضروری مانند تاریکی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در باقی موارد در صورت روشنایی کافی محیط، دستگاه نور محیط را جذب و به نیروی موردنیاز خود تبدیل می‌کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری از حالت خاموش خودکار بهره می برد. ماشین حساب SLD-377 دارای سه کلید حافظه و تبدیل ارز است. ابعاد 105x64x9 میلی متری و وزن 41 گرمی این ماشین حساب را به محصولی جمع و جور تبدیل کرده است تا با حمل آن مشکلی نداشته باشید. تناسب ابعاد کلی دستگاه در مقایسه با کلیدها متناسب است.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-377

اگر قصد خرید ماشین حساب با ابعاد کوچک و قابل حمل برای انجام محاسبات معمولی را دارید، پیشنهاد می کنیم ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-377 را انتخاب کنید. این ماشین حساب با کیفیت ساخت مطلوب خود، دارای دوام و طول عمر بالایی است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها دستیار محاسباتی شما خواهد بود.

  • امکان انجام محاسبات روزمره و تبدیل نرخ ارز

با استفاده از ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-377 قادر به انجام محاسبات ریاضی پایه ای با استفاده از چهار عمل اصلی خواهید بود. این ماشین حساب دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز هست و امکان ذخیره نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظر شما در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را فراهم می آورد. با استفاده از این دکمه ها می توانید محاسبات روزمره خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

از جمله قابلیت های کاربردی ماشین حساب سیتیزن SLD-377 باید به قابلیت تبدیل نرخ ارز آن اشاره کنیم که برای افرادی که در بازار بورس و سرمایه و ارز فعالیت دارند، کاربرد بالایی دارد. برای این منظور می توانید از دکمه های SET و LOCAL برای دادن برنامه تبدیل نرخ ارز استفاده کرده و پس از آنها تنها با فشردن یک دکمه قادر به تبدیل واحدهای ارزی مورد نظرتان خواهید بود.

  • ویژگی های صفحه نمایش

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-377 قابلیت نمایش حداکثر 10 رقم را دارد و از نوع تک خطی است. این صفحه نمایش دارای ابعاد بزرگی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب است و اعداد را به صورت واضح و بزرگ به نمایش در می آورد. همچنین صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن SLD-377 از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار است و در محیط هایی با شرایط نوری متفاوت از وضوح آن کاسته نمی شود.

  • سبک و جمع و جور، قابلیت حمل آسان

ماشین حساب ساده کوچک سیتیزن SLD-377 در ابعاد 105*64*9 میلی متر و وزن فقط 41 گرم روانه بازار شده و یکی از نازک ترین ماشین حساب های موجود در بازار به شمار می آید. بنابراین شما می توانید این ماشین حساب را به آسانی داخل کیف یا جیب خود قرار دهید و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید.

ادامه مطلب

 

سایت اداری کالا

نقد و بررسی ماشین حساب SLD-377 سیتیزن

ماشین حساب SLD-377  سیتیزن  با صفحه‌نمایش 10 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. برای تأمین برق مصرفی این ماشین‌حساب، دو منبع باتری و پنل خورشیدی در نظر گرفته شده‌اند که درنتیجه‌ی آن باتری تنها برای مواقع ضروری مانند تاریکی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در باقی موارد در صورت روشنایی کافی محیط، دستگاه نور محیط را جذب و به نیروی موردنیاز خود تبدیل می‌کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری از حالت خاموش خودکار بهره می برد. ماشین حساب SLD-377 دارای سه کلید حافظه و تبدیل ارز است. ابعاد 105x64x9 میلی متری و وزن 41 گرمی این ماشین حساب را به محصولی جمع و جور تبدیل کرده است تا با حمل آن مشکلی نداشته باشید. تناسب ابعاد کلی دستگاه در مقایسه با کلیدها متناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی