بررسی کامل مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی LG می باشد. این محصول در ابعاد 1573x910x690 میلی متر در با سایز مانیتور 70 اینچ طراحی شده است. هم چنین این محصول می تواند برای مدت 16 ساعت و مدت زمان 8 میلی ثانیه پاسخگو باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

کیومیتا:

مانیتور صنعتی سری 43SL5E طراحی شده برای سالن های بزرگ است که با ظرافت خاص و قاب باریک صفحه نمایش 43 اینچی میتواند جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی در محیط های عمومی و یا هر کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرد.این سری از مانیتورهای صنعتی برند ال جی در بازار محبوبیت خاصی دارند؛ به عنوان مثال با قرار دادن این نمایشگر در یکی از مراکز فست فود باعث میشود مشتریان تصاویر و منوهای غذایی را همراه با قیمت به راحتی مشاهده کنند؛ از سویی دیگر طیف رنگی و وضوح تصاویر که توسط این مانیتور به نمایش گذاشته میشود، مشتریان را ترغیب به خرید میکند.

صدنما:


مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 70UL3E

تهران
مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 70UL3E
Screen Size
70
Brightness
400 nits
Operation Hours
16 Hrs
 
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

به طور کلی شدت روشنایی مانیتور صنعتی یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی دستگاه مانیتور صنعتی شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این تلویزیون صنعتی بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

پنل نمایشگر صنعتی ال جی LG 70UL3E از نوع VA است و توانایی نمایش تصاویر به شکل زنده و طبیعی را دارد. این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن با کیفیت عالی به نمایش در می آید و برای نمایش تصاویر در بهترین کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E دارای قابلیت هایی مانند سنسور تشخیص نور و امکان پخش تصاویر با زاویه تصویر 176 درجه نیز هست که در نصب راحت تر آن در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کنند. با توجه به این ویژگی ها می توانید متناسب با محدودیت فضای نصب، این دستگاه را در زاویه دلخواه قرار داده و به راحتی تصویر آن را تنظیم کنید.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده  برتر مراجعه فرمایید. بریا مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 12 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی