راهنمای جامع ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 یکی از با کیفیت ترین ماوس و کیبورد های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 103x55x38 میلی متر و وزن 68 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این مخصول دارای سه کلید میانبر نیز می باشد. بعلاوه بر ان ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 دارای محدوده دقت 800 تا 1600 . دقت 1000 نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    103x55x38 میلی‌متر
  • وزن
    68 گرم
  • تعداد کلیدها
    3 عدد

مشخصات فنی

  • ماوس نوع اتصال
    با سیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • محدوده دقت
    800 تا 1600
  • دقت
    1000

لاجی لوک:

مشخصات ماوس

ابعاد ماوس
38.12 × 55.32 × 103 میلی متر
وزن ماوس
68 گرم
طول کابل ماوس
1.6 متر
پوشش ظاهری کابل ماوس
PVC (پلاستیک)
تعداد کلیدهای ماوس
3
نوع حسگر ماوس
اپتیکال - Optical
دقت
1000dpi
ویژگی های ماوس
قابليت کارکردن با هر دو دست

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
پورت USB 2.0
منبع تغذیه
پورت USB

سایر ویژگی ها

درایور یا اپلیکیشن اختصاصی
 
سازگار با سیستم عامل‌ ها - دستگاه ها
Windows 7, 8, 10 or later - Vista
 
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:
 

یکی از ویژگی های کاربردی موس باسیم بیاند BM-1090 قابل استفاده بودن آن با هر دو دست است. از این جهت این موشواره کامپیوتر هم برای کاربران راست دست و هم برای کاربران چپ دست وسیله ای کاربردی به شمار می آید. ضمن اینکه در ساخت ماوس با سیم کامپیوتر بیاند BM-1090 اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و هنگام کار با آن حس خستگی و ناراحتی به شما دست نمی دهد. این ویژگی برای آن دسته از افرادی که ساعات زیادی از طول روز را به کار با کامپیوتر می گذرانند، اهمیت زیادی دارد. ماوس بیاند مدل BM-1090 از عملکرد نرم و روانی برخوردار بوده و به مرور زمان از کیفیت دکمه های آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که این ماوس در ابعاد 103*55*38 میلی متر و وزن حدود 68 گرم عرضه شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند.

ماوس با سیم بیاند Beyond BM-1090 به سه دکمه شامل کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول مجهز است و نیازهای شما در کار روزمره با کامپیوتر را به خوبی برطرف می کند. همچنین در این ماوس از حسگر اپتیکال بهره برده شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن بر روی انواع سطوح (مانند پدهای پارچه ای، چوب، کاغذ و...) به آسانی استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس اپتیکال بیاند BM-1090 دارای دقت 1000 dpi است و عملکرد دقیق و سریعی از خود نشان می دهد.

 موس مشکی بیاند BM-1090 در دسته ماوس های باسیم جای دارد و از طریق کابل USB به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود. برای استفاده از این ماوس نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی بر روی سیستم خود ندارید و تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه مورد نظر خود متصل کنید. ماوس بیاند BM-1090 با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار بوده و کارایی بالایی در محیط های مختلف کاری دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کابل این ماوس دارای طول 1.6 متر بوده و از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، گره خوردگی و پاره شدن برخوردار است.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی