مقایسه قیمت هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ولکانو می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر باتری با ظرفیت 110 میلی امپر بر ساعت با مدت شارژدهی 9 ساعت می باشد. هم چنین این محصول دارای بلوتوث 5 می باشد و با انوع گوشی های موبایل و تبلت سازگاری دارد. برای اطلاعات بیشتر به سایت ایدهب رتر مراجعه فرمایید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر به گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش، پیاده روی یا انجام فعالیت های روزانه علاقه دارید، هندزفری ولکانو VK-1101-BK یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود! این هندزفری بلوتوث از سری محصولات شرکت معتبر ولکانو است و در دسته هندزفری های بلوتوثی جای دارد. بنابراین به آسانی می توانید آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت به صورت بی سیم متصل کرده و به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید! همچنین هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK از قابلیت مکالمه نیز برخوردار است و کارایی بالایی برای تماس دادن به پاسخ های دریافتی دارد. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، شارژدهی مناسب باتری و طراحی ظاهری زیبا و شیک از دیگر مشخصات هندزفری بی سیم ولکانو VK-1101-BK است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

هندزفری Volkano VK-1101-BK از جنس رابر است و به صورت ضد تعریق طراحی شده است. از این جهت می توان آن را برای استفاده در حین ورزش یا پیاده روی کاملاً مناسب دانست. شما می توانید کابل این هندزفری را به دور گردن خود انداخته و گوشی های آن را به آسانی در گوش هایتان قرار دهید. سرگوشی های هندزفری گردنی ورزشی ولکانو VK-1101-BK از پلاستیک نرم ساخته شده اند و به شکلی کاملاً محکم و راحت در گوش قرار می گیرند. بنابراین در هنگام تحرک و فعالیت، گوشی های این هندزفری از گوش شما خارج نخواهند شد. ضمن اینکه سرگوشی های این هندزفری دارای خاصیت مغناطیسی نیز هستند و این امکان برای شما وجود دارد تا در هنگام عدم نیاز به هندزفری، آنها را به یکدیگر بچسبانید. این ویژگی به شما در حمل و استفاده راحت تر از هندزفری بی سیم بلوتوثی ولکانو مدل Volkano VK-1101-BK کمک زیادی می کند.

 

شما می توانید به آسانی هندزفری تو گوشی بیسیم ولکانو VK-1101-BK را به صورت بدون سیم به گوشی موبایل و تبلت خود متصل کنید. این هندزفری به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و از طریق جستجو در لیست بلوتوث گوشی یا تبلت، می توان به آن متصل شد. بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در ارتباط وایرلس، به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه مورد نظر خود جهت اتصال به آن توجه داشته باشید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که بُرد هندزفری گوشی موبایل ولکانو VK-1101-BK برابر با 10 متر و محدوده فرکانسی عملکرد آن برابر با 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. بنابراین این هندزفری توانایی پخش تمامی صداهای قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد و کارایی بالایی در هنگام مکالمه و پخش انواع موسیقی دارد.

 

هندزفری بلوتوث ولکانو Volkano VK-1101-BK دارای نسبت سیگنال به نویز 95 دسی بل و آمپدانس 32 اهم است و در آن از درایورهای 10 میلی متری استفاده شده است. این هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل صدایی شفاف، واضح و بدون نویز را به شما ارائه می دهد و لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را برای شما دو چندان می کند! همچنین سرگوشی های دستگاه هندزفری بیسیم ولکانو VK-1101-BK به گونه ای طراحی شده که از ورود سروصدای اضافی موجود در محیط به گوش جلوگیری می کند. همان طور که اشاره شد، هندزفری ولکانو مدل VK-1101-BK از قابلیت مکالمه نیز برخوردار بوده و به میکروفون مجهز است. میکروفون به کار رفته در این هندزفری از کیفیت عملکرد قابل توجهی بهره می برد و صدای شما را با کیفیتی عالی به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. لازم به ذکر است که بر روی کابل این هندزفری دکمه های کنترلی آن برای تنظیم میزان صدا و مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.برای مراجعه به این سایت اینجا کلیلک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 9 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی