راهنمای جامع مانیتور لمسی 55 اینچی بنکیو BenQ RP553K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور لمسی 55 اینچی بنکیو BenQ RP553K یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکسیو می باشد. این محصول در ابعاد صفحه 40 اینچ و رزولوشن 1920x1080 پسکسل طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای توان مصرفی 222 وات و هم چنین ابعاد 1665x1015x98 میلی متر طراحی شده است. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

نمایشگر ال ای دی BenQ مدل RP703 یک مانیتور لمسی در اندازه 70 اینچ است که با رزولوشن Full HD توانایی نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد و مجهز به تکنولوژی Eye-Care می باشد که از خستگی چشم ها در هنگام یادگیری جلوگیری می کند. این مانیتور ال ای دی لمسی از میزان شدت روشنایی 300 کالاندولا متر مربع بهره برده و میزان زمان پاسخگویی آن تا 8 میلی ثانیه می باشد و قادر است که تا 10 نقطه لمس را به صورت همزمان پشتیبانی نماید. نمایشگر لمسی 70 اینچ مدل BENQ دارای دو اسپیکر داخلی با توان خروجی صدا 10 وات است که می تواند صدایی واضح و شفاف را تولید نماید و دارای  پورت های  ورودی و خروجی متنوعی است که شامل LAN، Displat Port، HDMI ، VGA، USB ، Component Video ، Compositive Video ، Composite Audio ، IR Receiver میکروفن و غیره نیز می شود. این محصول با ابعاد 1665 * 98 *1015 میلیمتر و وزن 55 کیلوگرم به بازار قطعات کامپیوترعرضه شده و استفاده از آن برای سالن های جلسات، آموزش و مدیریت مناسب می باشد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

 با توجه به اینکه مانیتور لمسی 55 اینچی بنکیو BenQ RP553K دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است، می توان از کیفیت عالی تصاویر آن اطمینان کامل داشت! تصاویر این مانیتور لمسی از وضوح 4K برخوردارند و حتی کوچکترین جزئیات آنها نیز با بالاترین میزان وضوح به نمایش درخواهند آمد. لازم به ذکر است که مانیتور تاچ اسکرین 55 اینچ بنکیو RP553K با شدت روشنایی 350 نیتس و کنتراست 1200:1 عرضه شده و در اتاق های روشن از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. این مانیتور لمسی دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای است و تمام دانش آموزان در هر جای کلاس که نشسته باشند، به راحتی قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی آن خواهند بود.

 از دیگر مشخصات نمایشگر لمسی 55 اینچ BenQ RP553K باید به پشتیبانی آن از قابلیت چند لمسی اشاره کنیم. این مانیتور لمسی هوشمند توانایی تشخیص 10 لمس هم زمان را دارد و باعث ایجاد محیطی تعاملی در کلاس درس می شود. به این ترتیب که چند دانش آموز می توانند در کنار یکدیگر بر روی یک مسئله کار کنند و بر روی صفحه مانیتور لمسی بنکیو مدل BenQ RP553K به یادداشت مطالب بپردازند. همچنین زمان پاسخدهی مانیتور لمسی آموزشی بنکیو RP553K برابر با 6 میلی ثانیه است و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند تأخیر در واکنش نسبت به لمس انجام شده مواجه نخواهید شد.

شرکت بنکیو در نمایشگر لمسی هوشمند مدل RP553K از فناوری Low Blue Light بهره برده که باعث به حداقل رسیدن اشعه های مضر برای چشم انسان می شود. همچنین صفحه این مانیتور لمسی 4K از خاصیت ضد انعکاسی برخوردار بوده و از بازتاب نور و تصاویر محیط جلوگیری می کند. این مشخصات در کنار یکدیگر باعث شده اند تا صفحه نمایش لمسی بنکیو RP553K برای استفاده در ساعات متوالی مناسب باشد و نگاه کردن طولانی مدت به آن باعث احساس خستگی و ناراحتی در چشم ها نشود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی صفحه این نمایشگر لمسی 55 اینچ از شیشه نشکن 4 میلی متری استفاده شده که مقاومت کاملی در برابر ضربه و خراشیدگی دارد.

مانیتور لمسی 55 اینچی بنکیو BenQ RP553K با نرم افزار آموزشی EZWrite 4.0 Lite سازگاری کامل دارد. این نرم افزار امکانات متعددی جهت یادداشت مطالب و رسم شکل بر روی تصاویر در اختیار شما می گذارد که از میان آنها می توان به قابلیت تشخیص دستخط طبیعی افراد، امکان استفاده از فونت ها و رنگ های متنوع، پشتیبانی از انواع فرمت های عکس و ویدئو، ذخیره تصاویر و مطالب نوشته شده بر روی آن در قالب فایل مستقل و مجهز بودن به نوار ابزار شناور جهت دسترسی سریع به گزینه های منو اشاره کرد. با توجه به این میزان امکانات می توان قیمت مانیتور 55 اینچ تاچ اسکرین بنکیو RP553K را ایده آل ارزیابی کرد.

همان طور که مشاهده می کنید مانیتور لمسی 55 اینچی بنکیو BenQ RP553K از امکانات قابل توجهی برخوردار بوده و تمام نیازهای شما برای برگزاری یک کلاس مدرن و تعاملی را برطرف می کند. این مانیتور لمسیِ 55 اینچی از قابلیت ارائه تصاویر 4K برخوردار بوده و قادر به تشخیص 10 لمس هم زمان می باشد. سازگاری با نرم افزار کاربردی EZWrite Lite 4.0 و کیفیت ساخت عالی نیز از دیگر ویژگی های مانیتور لمسی 55 اینچ بنکیو مدل RP553K است.برای آشنایی با دیگر قابیلت های این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 6 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی