بررسی دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST750K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST750K یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر رزولوشن 2160x3840 پیکسل و کنتراست 1200.1 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

 در دنیای پر از رقابت امروز، تبلیغات نقشی اساسی در جلب نظر مشتری و فروش بیشتر دارد. ساینیج هوشمند یا دیجیتال ساینیج یکی از تجهیزات مدرن تبلیغاتی است که برای استفاده در مغازه ها، پاساژها، نمایشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و محیط های تجاری کاربرد بالایی دارد. در واقع می توان دیجیتال ساینیج را جایگزینی برای روش ها و تجهیزات سنتی تبلیغاتی مانند استفاده از بُردها و تابلوها دانست. دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST750K یکی از همین محصولات است که در ابعاد 75 اینچ عرضه شده و در محیط های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. این دستگاه دیجیتال ساینیج با ارائه تصاویری با وضوح 4K و رنگ های درخشان و طبیعی، نقش مهمی در جلب نظر مشتریان به سمت محصولات شما ایفا می کند!

دیجیتال ساینیج بنکیو ST750K سایز 75 اینچ با رزولوشن 3840*2160 پیکسل عرضه شده و تصاویری با بالاترین میزان کیفیت و وضوح را برای شما به ارمغان می آورد! همان طور که اشاره شد با استفاده از این دستگاه ساینیج می توانید از تصاویر 4K بهره مند شوید. به طوری که کوچکترین جزئیات در تصاویر و متون برای مشتریان واضح و خوانا خواهد بود. همچنین دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو ST750K با توجه به ابعاد 75 اینچی خود توانایی نمایش تصاویر به صورت بزرگ و همراه با رنگ های طبیعی را دارد که باعث جلب نظر مشتریان به بهترین شکل ممکن می شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ ST750K دارای شدت روشنایی 450 نیتس و کنتراست 1200:1 است و تصاویری شفاف و درخشان را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه این ساینیج هوشمند دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای است و مشتریان در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشند، می توانند تصاویر را به صورت کامل و واضح ببینند. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو ST750K می توان کیفیت تصاویر آن را عالی ارزیابی کرد.

 نرم افزار X-Sign یک نرم افزار مدیریت محتوای بر پایه سیستم Cloud است که امکان طراحی محتوای تبلیغاتی، برنامه ریزی و نمایش محتوای 4K را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار دارای 140 قالب (Template) از پیش تعریف شده است که می توان از آنها در انواع مشاغل و برای اهداف تبلیغاتی متنوع بهره برد. شما می توانید از متون متحرک، عکس و ویدئو در طراحی های خود استفاده کنید.

از دیگر قابلیت هایی که نرم افزار X-Sign در هنگام کار با نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو ST750K در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان آپدیت قیمت اجناس و خدمات از طریق فایل اکسل و سیستم Cloud، نمایش پیام های متنی در هر لحظه از طول روز بر روی تصاویر ساینیج، تعریف QR Code و نمایش بر روی ساینیج با قابلیت اسکن برای مشتریان و نمایش ویدئو از یوتیوب اشاره کرد.

 نرم افزار X-Sign امکانات مدیریتی قابل توجهی را نیز فراهم می آورد. این نرم افزار از پنل مدیریتی تحت وب برخوردار بوده و به شما این اجازه را می دهد تا در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید با اتصال به اینترنت بتوانید عملکرد تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو ST750K را کنترل کنید! بنابراین دیگر نیازی به حضور فیزیکی در مغازه یا فروشگاه خود برای تغییر محتوای درحال نمایش بر روی این ساینیج وجود ندارد! همچنین دستگاه ساینیج هوشمند بنکیو ST750K به پورت LAN هم مجهز است و می توان آن را از طریق شبکه های کابلیِ محلی هم کنترل کرد.

 دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ ST750K دارای مدت زمان کارکرد 30000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. به طوری که با خیال راحت می توانید از آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در ساعات متوالی در طول شبانه روز استفاده کنید. دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو مدل ST750K از قابلیت نمایش تصاویر به صورت افقی برخوردار بوده و دور تا دور صفحه آن را قابی با ضخامت 23.1 میلی متر در پایین و 14.5 میلی متر در بالا و کناره ها دربرگرفته است. این ساینیج هوشمند از محدوده دمایی عملکرد 5 تا 40 درجه سانتی گراد برخوردار بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی است. بنابراین برای استفاده از آن در مکان هایی با شرایط محیطی معمولی مشکلی نخواهید داشت.برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول به لینک زیر مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب

 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 6 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی