بهترین قیمت خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX770
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX770 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 184x400x538 میلی متر و وزن 13.8 کیلوگزم طراحی شده است. هم چنین عمر لامپ این محصول نیز برابر با 20000 ساعت می باشد. برغای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

استفاده از ویدئو پروژکتور یک راه مطمئن برای ارائه مطالب در جلسات اداری و شرکتی است. اما اگر ویدئو پروژکتور مورد استفاده تان از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مطالب آن طور که مورد نظر شماست به مخاطبان ارائه نمی شود و چه بسا به اهداف خود از برگزاری جلسه دست پیدا نکنید! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LX770 را پیشنهاد می کنیم! این دیتا پروژکتور از فناوری نمایش لیزری بهره می برد و از شدت روشنایی و نسبت کنتراستی عالی برخوردار است! همچنین ویدئو پروژکتور بنکیو LX770 از امکان نصب و راه اندازی بسیار آسانی بهره می برد و به پورت های ارتباطی کاربردی مجهز است.

 

یکی از مشخصات مهم دیتا پروژکتور BenQ LX770 بهره گیری آن از فناوری BlueColor Laser برای نمایش تصاویر به صورت لیزری است. این فناوری هم نقش زیادی در بهبود کیفیت و میزان روشنایی تصاویر دارد و هم به افزایش طول عمر قطعات داخلی دستگاه، به خصوص چیپ DLP کمک زیادی می کند. باید به این نکته اشاره کنیم که منبع پخش لیزری ویدئو پروژکتور بنکیو LX770 تا 20000 ساعت استفاده از دستگاه نیازی به تعمیر یا سرویس پیدا نخواهد کرد که برای مصارف اداری عالی به نظر می رسد! همچنین این ویدئو پروجکشن در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی دارد و دارای گواهینامه IP5X در همین زمینه می باشد.

 

دیتا پروژکتور بنکیو مدل BenQ LX770 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر برخوردار است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی دارد. این دیتا پروژکتور dlp طیف وسیعی از رنگ ها (1.07 بیلیون رنگ) را پوشش می دهد و به طور کامل انتظارات شما در این زمینه را برطرف می کند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اداری بنکیو LX770 در دسته ویدیو پروژکتورهای XGA جای دارد و با رزولوشن 1024*768 پیکسل عرضه شده است. این میزان رزولوشن برای نمایش تصاویر با کیفیت مطلوب در جلسات اداری مناسب به نظر می رسد.

با خرید دیتا پروژکتور بنکیو LX770 و استفاده از آن می توانید از بالاترین میزان وضوح و خوانایی در نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها در جلسات اداری بهره مند شوید! این پروژکتور دارای نسبت کنتراست فوق العاده 3000000:1 است که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به صورت کاملاً شفاف شده و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود پیدا می کند. ضمن اینکه ویدیو پروژکتور لیزری بنکیو LX770 دارای شدت روشنایی 5000 لومن هم هست و تصاویر ارائه شده توسط آن دارای شفافیت و درخشندگی بسیار بالایی هستند. به طوری که نیازی به خاموش کردن چراغ های اتاق جهت تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید حتی در مکان های کاملاً روشن هم از تصاویری واضح برای تمام افراد حاضر در جلسه بهره مند شوید. ویدئو پروژکتور بنکیو مدل LX770 از قابلیت نمایش در حالت اینفوگرافیک هم بهره می برد که باعث نمایش با کیفیت تر نمودارها می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 2 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی