جامع ترین راهنمای خرید دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخاه شده توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 43.6x303.2x980.9 میلی متر و سایز 38 اینچ طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و رزولوشن 545x1920 پیکسل می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

این روزها در بسیاری از فروشگاه ها و محیط های تجاری به جای استفاده از تابلوهای سنتی تبلیغاتی از دیجیتال ساینیج استفاده می شود. ساینیج هوشمند دستگاهی است که امکان نمایش محتوای تبلیغاتی و اطلاعات مختلف را با متون متحرک، عکس، انیمیشن و ویدئو را در اختیار شما می گذارد و کمک زیادی به جلب توجه مشتریان به سمت تصاویر مورد نظر شما می کند. از جمله این محصولات باید به دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 اشاره کنیم که در ابعاد 38 اینچ عرضه شده و دارای طراحی کشیده است. این دستگاه دیجیتال ساینیج برای استفاده در رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها برای نمایش منو، بوتیک ها، مغازه های فروش لوازم آرایش و دیگر مشاغل برای نمایش محتوای تبلیغاتی و قیمت ها و تخفیف ها، قطار و ایستگاه مترو برای نمایش اطلاعات ایستگاه ها و سایر مکان های تجاری و عمومی کاربرد دارد.

همان طور که اشاره شد، دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH380 در ابعاد 38 اینچ عرضه شده و دارای وزن 6.4 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن مناسب باعث نصب راحت این تابلو تبلیغاتی دیجیتال در مکان های مختلف می شود. شما می توانید از ساینیج هوشمند بنکیو BH380 بر روی پایه به صورت ایستاده یا نصب شده بر روی دیوار یا سقف بهره ببرید. همچنین این دیجیتال ساینیج از قابلیت نمایش تصاویر هم به صورت عمودی (پرتره) و هم به صورت افقی (Landscape) برخوردار است. بنابراین متناسب با دکوراسیون محل کار و محدودیت های محل نصب، می توانید از نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ BH380 به طور دلخواه خود استفاده کنید.

از لحاظ کیفیت تصاویر هم دیجیتال ساینیج 38 اینچ بنکیو مدل BH380 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ساینیج هوشمند با شدت روشنایی عالی 800 نیتس عرضه شده و تصاویری شفاف، درخشان و واضح را به ارمغان می آورد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو BH380 در مکان های کاملاً روشن و پرنور استفاده کنید. همچنین زاویه دید عمودی و افقی این دیجیتال ساینیج برابر با 178 درجه است که باعث می شود تا مخاطبان شما در هر زاویه ای که نسبت به آن هستند، قادر به مشاهده تصاویر به شکلی واضح باشند. این ویژگی باعث می شود تا افراد در حال حرکت نیز مشکلی در مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج BenQ BH380 نداشته باشند.

از دیگر ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 باید به سازگاری آن با نرم افزار قدرتمند X-Sign اشاره کنیم که بیش از 100 قالب برای طراحی محتوا را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از متون متحرک، عکس، ویدئو، انیمیشن و QR Code در طراحی محتوای مورد نظرتان بهره ببرید. نرم افزار X-Sign بر پایه سیستم Cloud طراحی شده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از طریق اینترنت، محتوای در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BH380 را مدیریت کنید.اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH380 بدست اورید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

 

 


 












:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی