قیمت فروش دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL550
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL550 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ساخته شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 45.5x710x1233.4 میلی متر و رزولوشن 1080x1920 طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای زاویه دید 178 درجه و کارکرد 50000 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این مخصول ردادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

دیجیتال ساینیج 55 اینچ بنکیو مدل SL550 در حالت پیش فرض از سیستم عامل اندروید بهره می گیرد. بنابراین شما می توانید از انواع اپلیکیشن های تحت اندروید بر روی آن بهره مند شوید. به عنوان مثال می توانید از مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و...) بر روی تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو SL550 استفاده کرده و یا از پلیرهای متنوع برای پخش ویدئو بهره ببرید. همچنین این دستگاه دیجیتال ساینیج دارای پورت USB 2.0 نیز هست که از طریق آن قادر خواهید بود تا فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری را به صورت مستقیم به نمایش درآورید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 برای عملکرد نیازی به اتصال به کامپیوتر و سایر دستگاه ها ندارد! با این وجود بر روی بدنه آن پورت های DVI، HDMI، DisplayPort، LAN و سریال جهت اتصال به دستگاه های دیگر تعبیه شده است. لازم به ذکر است که امکان استفاده از دیجیتال ساینیج بنکیو مدل SL550 در قالب ویدئو وال و در کنار چند ساینیج دیگر نیز وجود دارد که به خصوص در پاساژها و محیط های تجاری کارایی بالایی دارد.

از آنجا که دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ SL550 با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن مطمئن بود. این دستگاه ساینیج تصاویری با کیفیت فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورد و دارای شدت روشنایی 450 نیتس و نسبت کنتراست 1100:1 است. این مشخصات بیانگر این است که از وضوح تصاویر نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 در محیط های پُرنور کاسته نمی شود و شما می توانید در هر مکانی از تصاویر شفاف و درخشان آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این ساینیج هوشمند با زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای عرضه شده و مشتریان شما در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشند، قادر به مشاهده واضح محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما خواهند بود.

شما می توانید از دیجیتال ساینیج SL550 بنکیو در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته برای نمایش بی وقفه تصاویر استفاده کنید! این تابلو تبلیغاتی دیجیتال دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و از طول عمر بالایی بهره می برد. به این ترتیب در ایام تعطیل و در طول شب نیز می توان از ساینیج هوشمند بنکیو مدل BenQ SL550 برای نمایش تصاویر تبلیغاتی بهره برد. با توجه به این میزان کارکرد، می توان قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 را کاملاً ایده آل و مناسب ارزیابی کرد.


  • از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه ساینیج هوشمند بنکیو SL550 باید به توانایی آن در نمایش تصاویر هم به صورت افقی (Landscape) و هم به صورت عمودی (پرتره) اشاره کرد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید متناسب با دکوراسیون محل کار و محدودیت های نصب، از این ساینیج به دلخواه خود استفاده کنید. ضمن اینکه دیجیتال ساینیج بنکیو مدل SL550 از قابلیت نصب بسیار آسانی بر روی دیوار برخوردار است و با وزن 18 کیلوگرم روانه بازار شده است. قاب این ساینیج هوشمند دارای ضخامت 15.6 میلی متر در قسمت پایین و 9.5 میلی متر در قسمت های بالا، چپ و راست است. این نوع طراحی و ضخامت کم قاب باعث می شود تا توجه مخاطبان به طور کامل به محتوای در حال نمایش بر روی صفحه دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو SL550 جلب شود.












:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی