بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E77825dn Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره HP MFP E7782 5dn Plus در ابعاد 827x735x570 میلی متر و وزن 89.55 کیلوگرم راخی شده است. این محصول دارای قابلبت های چاپ، کپی و اسکن می باشد. سرعت چاپ و کپیدر این محصول برابر با 25 برگ در دققیه یم باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP MFP E77825dn Plus انجام 300 هزار چاپ در ماه است؛ اما شرکت اچ پی توصیه کرده تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه، از آن برای انجام 30 هزار چاپ در طول ماه استفاده شود. از این جهت می توان این چاپگر را برای مصارف نیمه سنگین و انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط مناسب دانست. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت چاپ پرینتر لیزری اچ پی E77825dn Plus در هنگام چاپ بر روی برگه A4 برابر با 25 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ بر روی برگه A3 برابر با 12 برگ در دقیقه (در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی) است. ضمن اینکه سرعت چاپ دو روی این پرینتر لیزری a3 برابر با 18 تصویر در دقیقه است. پرینتر سه کاره لیزری اچ پی E77825dn Plus اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 9.7 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 11.7 ثانیه ارائه می دهد که سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.


  • در پرینتر سه کاره اچ پی MFP E77825dn Plus از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi را دارد. شما می توانید با استفاده از این اسکنر از اسناد مورد نظر خود با سرعت 80 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 160 تصویر در دقیقه به صورت دو رو اسکن بگیرید. همچنین این اسکنر امکاناتی مانند ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPEG، TIFF و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، سرویس ابری SharePoint، فولدر موجود در شبکه و حافظه های USB را در اختیار شما می گذارد.

    • از دیگر کارایی های پرینتر چند کاره اچ پی E77825dn Plus باید به توانایی آن در انجام کپی اشاره کرد. سرعت کپی این دستگاه پرینتر لیزری برابر با 25 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 18 تصویر در دقیقه به صورت دو رو است و از جمله امکانات آن در این زمینه می توان به تنظیم میزان روشنایی و کنتراست تصویر سند، ارائه پیش نمایش قبل از انجام کپی، پاک کردن پس زمینه از خط و خطوط اضافی، تنظیم عمودی یا افقی بودن تصویر، توانایی کپی از کارت شناسایی، کتاب و جزوه، افزودن واترمارک و... اشاره کرد.









:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 31 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی