بهترین قیمت خرید دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 43.6x167.3x736.6 میلی متر طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای کنتراست 30001 ساعت و زاویه دید 178 درجه می باشد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت هیا دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

این روزها بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می دهند تا به جای استفاده از برد و تابلو، از تجهیزات دیجیتال مانند دیجیتال ساینیج برای نمایش تصاویر تبلیغاتی خود بهره ببرند! یک ساینیج هوشمند با کیفیت می تواند با ارائه تصاویری با کیفیت و درخشان نقش زیادی در جلب نظر مشتریان شما ایفا کند. از جمله این محصولات باید به دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH280 اشاره کنیم که در ابعاد 28 اینچ عرضه شده و از انعطاف بالایی در نصب، حتی در فضاهای محدود بهره می برد. این دستگاه دیجیتال ساینیج برای استفاده در انواع مشاغل و مغازه ها (مانند بوتیک ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و...)، رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودی ها (برای نمایش منو) و محیط های عمومی مانند مترو و داخل واگن قطار برای نمایش اطلاعات ایستگاه ها کاربرد زیادی دارد. شما می توانید دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 سایز 28 اینچ را به صورت نصب شده در قفسه اجناس، ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه خود مورد استفاده قرار دهید.

 

دیجیتال ساینیج 28 اینچ بنکیو مدل BH280 در ابعاد 736.6*167.3*43.6 میلی متر و وزن 3 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت نصب بسیار آسانی بر روی پایه، دیوار یا سقف برخوردار است. یکی از مزیت های نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 نسبت به دیگر ساینیج های موجود در بازار، توانایی آن در نمایش تصاویر هم به صورت افقی (Landscape) و هم به صورت عمودی (پرتره) است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا متناسب با دکوراسیون فروشگاه و محدودیت فضای دردسترس برای نصب، بتوانید از این دستگاه ساینیج هوشمند به طور دلخواه بهره ببرید.

 

دوام و طول عمر بالا یکی دیگر از ویژگی های مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 است. این دیجیتال ساینیج دارای مدت زمان کارکرد 50000 ساعت است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بنابراین استفاده از ساینیج هوشمند بنکیو مدل BenQ BH280 برای نمایش بدون وقفه تصاویر در تمام 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته امکان پذیر است. پس شما می توانید در ایام تعطیل و در طول شب نیز این دستگاه دیجیتال ساینیج را به منظور نمایش تصاویر تبلیغاتی، قیمت ها و تخفیف های مورد نظرتان روشن بگذارید. با توجه به این میزان کارکرد، قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH280 را می توان کاملاً مناسب دانست.

 





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی