شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 24
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی که مدت زیادی را در ماشین خود می گذرانند شارژر فندکی می باشد. شارژر فندکی تسکو TCG 24 با دارا بودن 3 درگاه خروجی یکی از بهترین شارژرهای فندکی موجو در بازار می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاع از ویژگی های دیگر این محصول به سایت ایده برتر مراجعه بفرمایید.

 

شارژر فندکی تسکو TCG 24

تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و تمام دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 24

شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای کسانی است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در ماشین و در حین رانندگی می گذرانند. این وسیله از طریق اتصال به فندک خودرو، قادر است تا شارژ مورد نیاز گوشی موبایل شما را از برق ماشین تأمین کند بنابراین با خرید شارژر فندکی در تمام طول رانندگی خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی تان راحت خواهد بود. شرکت ایرانی تسکو سابقه ای طولانی در تولید انواع شارژر فندکی دارد که از جمله محصولات آن باید به شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 24 اشاره کنیم.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 24 دارای سه پورت خروجی USB است و به شما اجازه می دهد تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. این ویژگی بسیار کاربردی است و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. یک پورت از این درگاه ها دارای قابلیت شارژ سریع است که در صورت نیاز به شارژ فوری می توانید از آن بهره ببرید. ولتاژ خروجی این پورت در محدوده های 3.6 تا 6 ولت (با شدت جریان 3 آمپر)، 6 تا 9 ولت (با شدت جریان 2 آمپر) و 9 تا 12 ولت (با شدت جریان 1.5 آمپر) می باشد و بالاترین سرعت در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد.

دو پورت خروجی دیگر شارژر فندکی فست شارژ تسکو TCG 24 نیز از نوع USB 2.0 و دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان در مجموع 3.6 آمپری هستند. این پورت ها نیز سرعت مناسبی در تبدیل شارژ باتری خودرو به شارژ مورد نیاز برای دستگاه های دیجیتال دارند و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کنند.

  • امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 24 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و تمام دستگاه های دارای پورت USB در درون خودرو می توان استفاده کرد. از این جهت می توان این دستگاه را یک وسیله کوچک اما بسیار کاربردی دانست.

همراه با شارژر فندکی سریع تسکو TCG 24 یک کابل شارژ MicroUSB نیز ارائه می شود که برای شارژ کردن گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد. این کابل دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و برای استفاده در خودرو کاملاً مناسب می باشد. به طوری که این کابل در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند کشیده شدن دچار پارگی یا قطعی نمی شود. همچنین کابل همراه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 24 در برابر گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت بالایی دارد. با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ دستگاه های iOS بهره ببرید.

 

برای خواندن ادامه این مطلب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی