بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SU917
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SU917 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده به بازار توسط کمپانی بمکیو می باشد. این محصول در ابعاد 260x147x339 میلی متر و وزن 3.7 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظی بزرگنمایی 1.5 برابر، عمر لامپ برابر با 2500 ساعت و وضوح برابر 1200x1920 پیکسل می باشد. برای اشنایی بادیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

یک ویدئو پروژکتور مرغوب و با کیفیت نقش مهمی در برگزاری موفق یک جلسه اداری دارد. انواع مختلفی از ویدئو پروژکتور برای مصارف اداری در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به ویدئو پروژکتور بنکیو SU917 اشاره کرد. این دیتا پروژکتور از نوع WUXGA بوده و از شدت روشنایی عالی بهره می برد. از این جهت با استفاده از آن خیالتان بابت کیفیت تصاویر به طور کامل راحت خواهد بود. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SU917 از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی نیز برخوردار است و در اکثر اتاق های جلسات ادارات و شرکت ها کاربرد دارد.

 رزولوشن دیتا پروژکتور BenQ SU917 برابر با 1920*1200 پیکسل است و در آن از فناوری DLP بهره برده شده است. این مشخصات باعث می شود تا بتوان به کیفیت بسیار مطلوب تصاویر ارائه شده توسط این دیتا پروژکتور dlp اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی جزئیات نیز به شکلی واضح بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور به نمایش درخواهد آمد! همچنین دیتا پروژکتور بنکیو SU917 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور اداری دارای نسبت کنتراست 7000:1 نیز هست و فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها را با میزان خوانایی قابل قبولی نمایش می دهد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SU917 می توان کیفیت تصاویر آن را ایده آل ارزیابی کرد.

 از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروجکشن بنکیو SU917 باید به نسبت کنتراست 5000 لومنی آن اشاره کنیم! با استفاده از این ویدیو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن ندارید و می توانید حتی در مکان های روشن و پُرنور نیز از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SU917 به اندازه ای است که تصاویر برای تمام افراد حاضر در اتاق جلسه واضح و قابل مشاهده خواهد بود.

 دیتا پروژکتور اداری بنکیو SU917 از نوع لامپی است و در آن از یک لامپ 340 واتی بهره برده شده است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 2500 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. اما شما می توانید با استفاده از ویدئو پروژکتور بنکیو مدل SU917 در حالت های اکو و اسمارت اکو طول عمر لامپ آن را به ترتیب تا 3000 ساعت و 3500 ساعت نیز افزایش دهید. این ویژگی به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری این ویدئو پروژکتور منجر می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی