بررسی قابلیت ها و ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی کاسیو می باشد. این محصول دارای نمایشگری با تعداد 12 کاراکتر و باتری و پنل خورشیدی و هم چنین دارای قاب فلزی و نمایشگر چرحنده می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • تعداد کاراکتر
    نمایشگر با تعداد 12 کاراکتر
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل خورشیدی
  • دیگر ویژگی ها
    دارای قاب فلزی
  •  
    نمایشگر چرخنده

آوند پرینتر:

یکی از کاربردی ترین ماشین حساب های کاسیو مدل DX-120ST است. وجه تمایز این مدل با دیگر مدل‌های رومیزی کاسیو صفحه‌نمایش آن می باشد که در آن صفحه‌ نمایش بنا به سلیقه و راحتی کاربر قابلیت تغییر زاویه را دارد و متحرک است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو قابلیت نمایش 12 کاراکتری را در صفحه نمایش دارد تا تصویری خوانا تر و واضح تر را به شما ارائه دهد. منبع تغذیه خورشیدی وباتری به طور همزمان وجداگانه یعنی درهنگام نور کم تغذیه بر عهده ی باتری است ودر هنگام نور زیاد تغذیه بر عهده ی نور است ولی درحالت معمول منبع تغذیه به طور همزمان است.

 

ایده برتر:

 

اگر کیفیت ساخت و طول عمر ماشین حساب مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، ماشین حساب ساده کاسیو مدل DX-120ST انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. سطح پنل جلویی این ماشین حساب با روکش فلزی پوشیده شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه و فشار دارد. همچنین کلیدهای ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و کیفیت عملکرد خود را به مرور زمان از دست نمی دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو 120ST در ابعاد 122 x 177 x 32 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 29 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی