معرفی اجمالی کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5172
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5172 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول دارای سازگاری با دستگاه سانترال های KX-NS500 و KX-NS700 می باشد. هم چنین این مخصول دارای 16 خط دیجیتال با قابلیت DXDP و افزایش تعداد خطوط داخلی 16 خط دیجیتال می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

سانترال شاپ:

نوع کارت: کارت داخلی دیجیتال مشخصه فنی: DLC16 تعداد پورت داخلی: 16 پورت قابلیت کالرآیدی: دارد

آیتی بازار:

کارت DLC16 پاناسونیک مدل KX-NS5172، کارت خطوط داخلی دیجیتال می باشد که ظرفیت 16 خط دیجیتال را به سانترال اضافه می کند. با این کارت می توان از قابلیت DXDP استفاده کرد. این کارت در تجهیزات شبکه روی سانترال تحت شبکه پاناسونیک سری NS500 و NS700 نصب می شود. کارت NS5172 امکان وصل کردن کنسول DSSS را نیز به مصرف کننده می دهد.

 ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر از تلفن های دیجیتال پاناسونیک در محل کار خود استفاده می کنید، کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-NS5172 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. استفاده از این کارت باعث ارتقای ظرفیت دستگاه سانترال به میزان 16 خط داخلی دیجیتال می شود. همچنین کارت توسعه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5172 به صورت پیش فرض به قابلیت کالر آیدی نیز مجهز است و در هر 16 خط داخلی خود شماره تماس گیرنده را در لحظه زنگ خوردن تلفن نشان می دهد. بنابراین با خرید این کارت سانترال دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه کارت کالر آیدی به صورت جداگانه نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-NS5172 با قابلیت DXDP سازگار است که با استفاده از آن می توانید تعداد خطوط دیجیتال آن را به 32 خط ارتقا دهید. این ویژگی در مراکز کاری با تعداد کارمندان زیاد کارایی مناسبی دارد. در مجموع با توجه به قیمت کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-NS5172 می توان میزان کارایی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی