معرفی کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5135
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5135 دارای سازگاری با سیستم عامل های KX-NS500-KX-NS700 می باشد. به علاوه قابلیت ذخیره پیام های صندوق های صوتی ، مکالمات، فراهم اوردن حافظه برای نگهداری پیام ها به میزان 200 ساعت وجود دارد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این مخصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده آل گستر:

مشخصات کلی

  • باکس های سازگار
    KX-NS500/700/300
  • امکانات و قابلیت ها
    دارای 8G حافظه
  • کارکرد
    اکسسوری
  • ظرفیت
    200 ساعت ضبط صدا
  •  

 

  پاناسونیک:

کارت سانترال ۵۱۳۵ یا کارت حافظه ۵۱۳۵ برای ذخیره پیام های صندوق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد . سانترال های تحت شبکه سری TDE ، این قابلیت را نداشته و برای دخیره پیام های صندوق صوتی ، ضبط تمامی مکالمات داخلی و خارجی ، صف انتظار مشتریان و نظر سنجی مشتریان از دستگاه TVM بطور کاملا مجزا استفاده می شود. اما سانترال های هوشمند سری NS ، قابلیت راه اندازی تمام سرویس های مرکز تماس را دارا می باشند و فقط نیاز به تهیه کارت حافظه و لایسنس های مورد نظر براساس نیاز هر سازمان می باشد .

 

ایده برتر پارسیان:

یکی از مزیت هایی که دستگاه های سانترال سری NS نسبت به دیگر دستگاه های پاناسونیک (مانند سری TDE) دارند، امکان راه اندازی قابلیت های صندوق صوتی سانترال بر روی خود دستگاه است. چرا که دستگاه های سری TDE برای این منظور به اتصال به باکس صندوق صوتی مجزا نیاز دارند. اما شما می توانید از تمام امکانات صندوق صوتی مانند ذخیره پیغام ها، ضبط مکالمات داخلی و خارجی، صف انتظار مشتریان، نظرسنجی تلفنی و... بر روی دستگاه های پاناسونیک سری NS بهره مند شوید. اما همان طور که اشاره شد، برای این منظور باید از کارت حافظه بر روی آنها استفاده کنید. کارت حافظه اس دی سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5135 قابلیت نصب بر روی دستگاه های KX-NS500 و KX-NS700 را دارد. این کارت مموری سانترال از نوع SD بوده و ظرفیت 8 گیگابایتی آن برای ذخیره و نگهداری 200 ساعت دیتای صوتی کفایت می کند. بنابراین می توان این کارت حافظه اس دی سانترال را برای استفاده در مراکزی با تعداد تماس دریاقتی نسبتاً زیاد در طول روز کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت ضبط مکالمات، باید لایسنس مربوطه را نیز تهیه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی