دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A از محصولات خوب شرکت پاناسونیک می باشد که برای برگزاری جلسات کاری در چند اداره یا شرکت مختلف در طول روز مناسب است. وضوح تصویر ویدئو پروژکتور Panasonic PT-SX320A برابر با 7668*1024 پیکسل می باشد و کنتراست آن 2000:1 است.

 

این محصول در دو سایت ایده برتر و سایت ارتباط صدای برتر موجود می باشد. سایت ایده برتر در مورد این محصول توضیحاتی ارائه داده است که زیر به صورت مختصر به آن می پردازیم

 

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX320A برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که نیاز به برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز نیاز دارند. این ویدئو پروژکتور دارای وزن سبک و ابعاد جمع و جوری است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A دارای شدت روشنایی مناسبی نیز هست و به شما در برگزاری یک جلسه کاری موفق کمک زیادی می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX320A

  • مناسب برگزاری جلسات کاری سیار

دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SX320A در ابعاد 307*80*210 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را داخل کیف قرار داد و با خود به مکان های مختلف حمل کرد. از این جهت همان طور که اشاره شد، این ویدئو پروژکتور گزینه ایده آلی برای برگزاری جلسات کاری در چند اداره یا شرکت مختلف در طول روز به شمار می آید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A نیز مؤثر بوده است.

  • وضوح بسیار مناسب تصاویر در روشنایی روز

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشت، میزان روشنایی آن است. اگر ویدئو پروژکتور مورد استفاده از میزان روشنایی پایینی برخوردار باشد، در نمایش تصاویر در اتاق های روشن به مشکل خواهید خورد و تصاویر مورد نظر شما واضح نخواهند بود. میزان روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A برابر با 3200 لومن است که برای نمایش تصاویر در روز و اتاق هایی با میزان روشنایی معمولی کاملاً مناسب است. با استفاده از این ویدئو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق ندارید. البته بهتر است تا از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX320A در مکان های کاملاً پُر نور و روشن استفاده نشود.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

همچنین سایت ارتباط صدای برتر نیز توضیحاتی در مورد ویدئو پروژکتور پاناسونیک SX320A داده است

 

ویدئو پروژکتور قابل‌حمل سری PT-SX320A پاناسونیک با وزن 2.3 کیلوگرمی و قابلیت تعویض آسان لامپ و فیلتر مناسب استفاده در شرکت‌ها برای است. کنتراست این سری ویدئو پروژکتور 2000:1 بوده و برای نمایش فایل‌های پاورپوینت مناسب است. کنتراست این سری ویدئو پروژکتور 2000:1 بوده و برای نمایش فایل‌های پاورپوینت مناسب است. روشنایی ویدئو پروژکتور قابل‌حمل سری PT-SX320A پاناسونیک بین 2800 تا 3200 لومن است. شایان‌ذکر است که دیتا پروژکتورهای سری PT-SX320A قادر به ارائه رزولوشن تا 720p هستند و لنز آن‌ها قادر به بزرگنمایی 1.2x است. این سری شامل 3 مدل PT-SX320A، PT-SX300A و PT-SW280A است.

 

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 6 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی