راهنمای خرید هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت یکی از با کیفیت ترین هارددیسک های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 19x84.5x120 میلی متر و وزن 175گرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر پورت USB ،سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابایت و ... می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شاید بتوان مهم ترین مشخصه هارد دیسک آپریکورن Aegis Bio3 را مجهز بودن آن به سنسور اثر انگشت دانست. شما می توانید تا 5 اثر انگشت مختلف را برای این هارد تعریف کنید. این ویژگی سبب می شود تا کسی جز فرد صاحب اثر انگشت امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال رومیزی آپریکورن Aegis Bio3 را نداشته باشد. مکانیزم شناسایی اثر انگشت این هارد اکسترنال به صورت داخلی و مستقل از سیستم عامل دستگاه متصل به آن طراحی شده که این موضوع هم به افزایش امنیت آن کمک زیادی می کند. سنسور اثر انگشت هارد اکسترنال آپریکورن مدل Apricorn Aegis Bio3 از فناوری تصویربرداری لایه زنده و طراحی پیکسل فعال دو صفحه ای بهره می برد و دقیق ترین تصویر ممکن از اثر انگشت را ارائه می دهد. این فناوری امکان تقلب و استفاده از اثر انگشت های جعلی برای بازگشایی هارد اکسترنال را به صفر می رساند.

هارد دیسک اکسترنال آپریکورن Apricorn Aegis Bio3 با ظرفیت 1 ترابایت با فناوری AES-XTS 256 bit نیز سازگار است که باعث رمزگذاری سخت افزاری در همان لحظه انتقال اطلاعات بر روی هارد می شود. این ویژگی باعث می شود تا حتی در صورت جدا شدن درایو هارد از بدنه اصلی، امکان دسترسی به اطلاعات وجود نداشته باشد! با توجه به این مشخصات می توان هارد دیسک اکسترنال رومیزی آپریکورن Aegis Bio3 را یکی از ایمن ترین هاردهای اکسترنال دانست که به خوبی از اطلاعات مهم شما در برابر سرقت و دسترسی افراد غیرمجاز به آنها محافظت می کند.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   




:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی