نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 یکی از با کیفیت ترین دیتا ویدیو پروژکتور های موجود در بازار است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر صفحه نمایشگر، حافظه، قابلیت تعیین ارقام اعشاری، منبع تغذیه باتری و پنل خورسیدی و تعداد 14 رقم می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 در ادامه من با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از سری ویدئو پروژکتورهای فول اچ دی برند معتبر بنکیو باید به دستگاه ویدئو پروژکتور مدل SH963 اشاره کنیم که برای استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی عالی، امکان جابجایی لنز و زوم 1.5 برابری بوده و علاوه بر نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بسیار مطلوب، از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی نیز بهره می برد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 به پورت های ارتباطی کاربردی مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.

دیتا پروژکتور BenQ SH963 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و با رزولوشن 1920*1080 پیکسل عرضه شده است. همان طور که اشاره شد، با استفاده از این ویدیو پروژکتور می توانید از تصاویری با وضوح فول اچ دی بهره مند شوید! به این ترتیب حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط ویدئو پروجکشن بنکیو مدل BenQ SH963 با وضوح کامل به نمایش درخواهند آمد. ضمن اینکه این دیتا پروژکتور دارای نسبت کنتراست 8300:1 است و متون، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها را با میزان خوانایی قابل قبولی به نمایش در می آورد.

ویدئو پروژکتور فول اچ دی بنکیو SH963 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد. ضمن اینکه شما می توانید از آن در حالت HQV (Hollywood Quality Video) استفاده کنید. در این حالت سیگنال های ورودی SD و HD توسط ویدئو پروژکتور با وضوح Full HD شبیه سازی شده و به نمایش درمی آیند که باعث بهبود کیفیت آنها می شود.

یکی از مواردی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور است. اگر پروژکتور مورد استفاده شما از میزان روشنایی مناسبی برخوردار نباشد، تصاویر در محیط های پُرنور با افت وضوح مواجه شده و چه بسا برای مخاطبان قابل مشاهده نباشد. دیتا پروژکتور اداری بنکیو SH963 دارای شدت روشنایی عالی 6500 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پرنور نیز تصاویری شفاف، درخشان و واضح را برای شما به ارمغان می آورد!

اتصال دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ SH963 به دستگاه های دیگر به آسانی از طریق کابل امکان پذیر است. بر روی بدنه این دیتا ویدئو پروژکتور دو پورت HDMI، ورودی و خروجی صدا، ورودی های کامپوزیت و کامپوننت، خروجی مانیتور و ورودی کامپیوتر تعبیه شده است. این پورت ها امکان اتصال ویدئو پروژکتور SH963 بنکیو به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو، اسپیکر و... را فراهم می آورند. ضمن اینکه این دستگاه ویدئو پروژکتور برای مدیران IT هم دستگاهی کارآمد است. چرا که دارای پورت LAN بوده و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. در این حالت قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم هایی مانند Crestront، AMX و PJ-Link عملکرد ویدئو پروژکتور اداری بنکیو SH963 را از طریق شبکه کنترل کنید.








:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی