بررسی ماشین حساب کاسیو Casio DS-3L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو Casio DS-3L یکی از با کیفیت ترین ماشین حساب های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 48x144x194 میلی متر و وزن 300 گرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای یک LCD تک رنگ، باتری و پنل خورشیدی،تعداد 14 دکاراکتر و ... می باشد. برای آشنایی با دیگز قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

ماشین حساب مدل DS-3L محصولی از شرکت «کاسیو» (Casio) است که در ابعاد نسبتا بزرگ و با دکمه های با فاصله از هم طراحی و تولید شده است. دکمه های بزرگ و با فاصله در این مدل موجب راحتی استفاده از آن شده است.همچنین این ماشین‌حساب به نمایشگری تجهیز شده که زاویه‌ دید مناسبی دارد و ارقام را نسبتاً بزرگ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش ماشین حساب  مدل DS-3L امکان نمایش 14 را در هر خط جای داده است. تأمین‌ انرژی این ماشین‌حساب، از طریق باتری و پنل خورشیدی صورت می‎گیرد و با مجهزشدن به حالت خاموش خودکار، هنگامی‌که از ماشین‌حساب استفاده‌ای نمی‌کنید، خاموش می‌شود. این ماشین حساب دارای کلید‌های حافظه است که بسیار کاربردی هستند و با استفاده از آنها می‎توان یک مقدار را به حافظه ماشین حساب اضافه کرد و در معادلات، آنها را فراخواند. علاوه بر این کلیدهایی برای جمع کل، گرد کردن اعداد و نمایش آن ها به صورت زمان نیز تعبیه شده است.



اداری کالا:

 

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک :داردکنترل و تصحیح :داردرنگ فانتزی :ندارددو صفحه نمایش :نداردرومیزی استاندارد :نداردتوان کار بالا :داردرومیزی کوچگ :نداردحسابداری :داردتعداد ارقام :14وزن :300 گرمتعداد رنگ نمایشگر :تک رنگکاربری ماشین حساب :حسابداریقابلیت انجام محاسبات آماری :بلهقابلیت پاک کردن آخرین ورودی :بلهتعداد کاراکتر :14 رقمنوع نمایشگر :LCD تک خطیکیس محافظ :خیرابعاد (میلیمتر) :194 × 144 × 48 میلی مترکلید GT ، MU ، √ (جذر) ، % ، -/+ و → :داردکلید0.00 :داردصفحه نمایش لمسی :نداردتعداد ارقام :14منبع تغذیه :نور و باتری

 

 

ایده برتر:

کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو DS-3L دارای فاصله مناسبی از یکدیگر هستند و از ابعادی بزرگ بهره می برند. این نوع طراحی باعث شده تا این ماشین حساب رومیزی برای انجام محاسبات سریع کاملاً مناسب باشد و وارد کردن ارقام با دکمه های آن با بالاترین میزان دقت انجام شود. ضمن اینکه صفحه کلید ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-3L دارای عملکرد بی صدا است و هیچ گونه مزاحمتی برای دیگر افراد حاضر در محیط ایجاد نمی کند.



 

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی