خرید پلاتر اپسون Epson Sure color SC F6300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پلاتر اپسون Epson Sure color SC F6300یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اپسون می باشد. این محصول در ابعاد 917x1128x1608 میلی متر و وزن 85 کیلوگزم طراحی شده است. هم چنین این محصول دارای قابلیت چاپ با سرعت 63 متر مربه بر ساعت و رزولوشن 1448x720 dpi می باشذ. هم چنین مواد مصرفی F6300  نیز یک مدل تونر کارتریج مشکی 1500 میلی لیتر می باشد. بریا آشنایی با دیگر قابلیت های پلاتر اپسون Epson Sure color SC F6300 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

اپسون استور:

پلاترهای سری F اپسون پلاترهای مخصوص چاپ سابلیمیشن می باشد. پلاتر اپسون مدل «(SureColor SC-F6300 (HDK» یکی از جدیدترین پلاترهای اپسون می باشد. این چاپگر 44 اینچی، برای تصعید رنگ تولید کنندگان نساجی، مشاغل کالاهای تبلیغاتی و استدیوهای عکاسی تهیه شده است. از مزایای خوب پلاتر «(SureColor SC-F6300 (HDK» اتصالات USB 2.0 و شبکه Ethernet می باشد و علاوه بر آن یکی از ویژگی منحصر به فرد این دستگاه نسبت به مدل قدیمی آن «SureColor SC-F6200»  این است که یک رول جمع کن بصورت خودکار به مدل جدید «(SureColor SC-F6300 (HDK» اضافه شده است. به لطف TCO (هزینه) کم این دستگاه موجب بهبود بهره وری کاربر و کاهش زمان خرابی شده است که باعث می شود کار شما بصورت کارآمدتری انجام شود. دسترسی آسان کاربر و نگهداری از چاپگر، نیاز به تماس برای تعمیر دستگاه با مهندسان را به حداقل می رساند.

 

سیما :

 

این چاپگر به کاربر اجازه می دهد تا بتواند با هزینه کمتر و اطمینان بیشتر کالاهای تبلیغاتی و منسوجات خود را با کیفیت بالا تولید نماید. چاپگرهای SC_F6300  میتوانند با سرعت 30 متر مربع بر ساعت بروی اجسامی تا عرض 1.1 متر طرح ها را به چاپ برساند.

 

این ماشین ها می توانند طرح های مورد نظر را با کیفیت بالا روی پارچه ها اعم از لباس و منسوجات خانگی و همچنین لایه های ضخیم تر چاپ کنند. جوهر سیاه در این دستگاه بعلت دادن عمق بیشتر به رنگ برای مشتریان منسوجات جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

 

ایده برتر:

پلاتر Stylus Pro Sc-T3000 توانایی چاپ در اندازه A1 بر روی کاغذ ساده تنها در 28 ثانیه را دارد و می توان برای استفاده های گوناگون و صرفه جویی در هزینه ها از جوهرهای 700ml ، 350ml و 110ml در آن استفاده کرد. از قابلیت و کارایی های فنی پلاتر SC-T3000 دارا بودن سیستم جوهر و هد Micro Piezo TFP و pigment می باشد که قادر به چاپ تصاویر با پایداری و ماندگاری بین 160 تا 200 سال می باشد. همچنین در این پلاتر از جوهرهای سابلیمیشن استفاده شده است.

 این امر موجب می شود تا به میزان قابل توجهی از مسدود شدن نازل ها جلوگیری شود. پلاتر Epson Sc-T3000 با وجود صفحه نمایش LCD و همچنین یک کاتر اتوماتیک، یک پلاتر کاملا حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.برای آشنایی با دیگر قابیلت های این محصول و هم چنین تهیه آن با مناسب ترین قیمت بازار به ادامه مطلب  مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی