راهنمای خرید دستگاه کپی Xerox B1022V
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی Xerox B1022V یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی زیراکس می باشد. این محصول در ابعاد 417x555.3x560 میلی متر و وزن 25.8 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین این دستگاه کپی با کیفیت دارای قابلیت هایی نظیر کپی با سرعت 22برگ بر دقیقه، چاپ با سرعت 22برگ بر دقیقه و اسکن با سرعت 30 تصویر بر دقیقه می باشد. به طور کلی این محصول از کیفیت بالایی در اسکن اسناد و مدارک برخوردار است. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی Xerox B1022V از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از دیگر قابلیت های دستگاه کپی سیاه و سفید اداری زیراکس قابلیت چاپ این محصول است. شما می توانید مدارک و فایل های مورد نظرتان را با رزولوشن فوق العاده 1200 dpi با استفاده از دستگاه کپی چند کاره زیراکس B1022 چاپ کنید. این محصول می تواند اولین چاپ را بعد از مدت زمان 9.1 ثانیه به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است توان کار ماهیانه در دستگاه کپی Xerox B1022 برابر با 50000 برگ می باشد اما طبق توصیه شرکت سازنده می توانید برای افزایش طول عمر دستگاه برای چاپ 2000 برگ در ماه از این محصول استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه فتوکپی قابلیت تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ می باشد.


  • دستگاه کپی زیراکس Xerox B1022 دارای قابلیت اسکن اسناد و مدارک شما به صورت سیاه و سفید و رنگی است. این دستگاه می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 30 تصویر را اسکن کند، هم چنین رزولوشن اسناد و مدارک اسکن شده توسط این دستگاه نیز 600*600 dpi خواهد بود. حداکثر سایز اسکن در دستگاه کپی کوچک رومیزی زیراکس B1022 نیز 297*432 میلی متر می باشد.


    اگر برای محل کار خود به دستگاه کپی نیاز دارید که قابلیت اتصال آن به صورت شبکه ای باشد، دستگاه کپی تحت شبکه زیراکس B1022 انتخابی درست و دقیق برای شما خواهد بود. پورت Ethernet تعبیه شده در این دستگاه کپی لیزری امکان استفاده از آن را به صورت تیمی و گروهی برای شما فراهم می کند. علاوه بر پورت اترنت دستگاه کپی زیراکس مدل B1022 به پورت USB 2 نیز مجهز است که از این پورت می توان برای اتصال فلش مموری به دستگاه و هم چنین اتصال دستگاه به کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده کرد.شما می توانید برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.





 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 23 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی