معرفی ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L یکی از محصولات با کیفیت ارائه شد توسط کمپانی کاسیو می باشد. این محصول مجهز به پایه، حافظه، پایه، قابلیت تعیین ارقام اعشاری، امکان تفکیک سه رقمی می باشد. هم چنین این محصول دارای منبه تغذیه باتری و پنل خورشیدی و قابلیت نمایش ارقام تا 10 رقم می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ماهمراه باشید.

دیجی کالا:

ماشین حساب مدل DS-1L محصولی از شرکت معتبر «کاسیو» (Casio) است که به صورت ساده و به شکل رومیزی طراحی و تولید شده است. این ماشین‌حساب به نمایشگری تجهیز شده که زاویه‌ی دید مناسبی دارد و ارقام را نسبتاً بزرگ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش ماشین حساب  مدل DS-1L امکان نمایش 10 را در هر خط جای داده است. این محصول کلید‌های پلاستیکی دارند که تنها با لمس آرام عمل می‌کنند و نوشته‌ی روی آن‌ها پس از سال‌ها نیز کم‌رنگ نمی‌شوند. علاوه براین دکمه های این مدل به صورت بزرگ طراحی شده و با فاصله از هم قرار گرفته تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. برای این ماشین حساب کلیدهای حافظه M+ ،M- ،MR ،MC  در نظر گرفته شده است که بسیار کاربردی هستند. مثال از کلید M+ برای اضافه کردن مقادیر به حافظه ماشین حساب استفاده کنید. سپس می توانید از کلیدهای REC یا MR برای فراخوانی آن مقدار از حافظه برای استفاده در یک معادله استفاده کنید. علاوه بر این کلیدهایی برای جمع کل، گرد کردن اعداد و نمایش آن ها به صورت زمان نیز تعبیه شده است.


اداری کالا:

دیگر ویژگی ها :- دارای کلیدهای بدون صدا
- کلید برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد
- دارای کلیدهای حافظه M+ ،M- ،MR ،MC
- کلید برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد
- کلید برای تعیین تعداد اعشارمقاوم در برابر آب و گرد و خاک :داردکنترل و تصحیح :داردرنگ فانتزی :ندارددو صفحه نمایش :نداردرومیزی استاندارد :داردتوان کار بالا :داردرومیزی کوچگ :نداردحسابداری :داردتعداد ارقام :10وزن :300 گرمتعداد رنگ نمایشگر :تک رنگکاربری ماشین حساب :حسابداریقابلیت انجام محاسبات آماری :بلهقابلیت پاک کردن آخرین ورودی :بلهنوع نمایشگر :LCD تک خطیکیس محافظ :خیرابعاد (میلیمتر) :194 × 144 × 48 میلی مترکلید GT ، MU ، √ (جذر) ، % ، -/+ و → :داردکلید0.00 :داردصفحه نمایش لمسی :نداردتعداد ارقام :10منبع تغذیه :نور و باتری

 

ایده برتر:

بر روی صفحه کلید ماشین حساب کاسیو Casio DS-1L چهار دکمه حافظه M+، M-،  MRو MC تعبیه شده است. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات دارند و این امکان را به شما می دهند تا اعداد مختلف را جهت استفاده در محاسبه های بعدی در حافظه دستگاه ذخیره کنید.

ماشین حساب رومیزی حسابداری کاسیو DS-1L به دکمه GT نیز مجهز است که برای محاسبه حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه شما می توانید از طریق دکمه HMS با اعداد در فرمت زمان کار کرده و محاسبات خود را براساس آنها به پیش ببرید.

از دیگر امکانات ماشین حساب کاسیو مدل DS-1L باید به قابلیت تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری اشاره کرد. برای این منظور می توانید از سوئیچ های موجود بر روی پنل ماشین حساب بهره ببرید. در کل با توجه به قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DS-1L می توان امکانات محاسباتی آن را مناسب ارزیابی کرد.برای تهیه این محصول با مناسب ترین قیمت بازار روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی