معرفی اجمالی دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 305SPF
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 305SPF یکی از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی ریکو می باشد. این محصول در ابعاد 505x493x350 میلی متر و وزن 32 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت هایی نظیر کپی، چاپ و اسکن می باشد. این محصول با کیفیت هم چنین دارای ظرفیت سینی کاغذ برابر با 2502 برگ نبز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

دستگاه کپی ریکو 305SPF دارای سرعت نسبتا مطلوب در چاپ است. این دستگاه می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 30 کپی را به شما ارائه دهد. اولین کپی این محصول در مدت زمان  4.9 ثانیه و یا کمتر از آن به شما ارائه داده می شود. هم چنین برای آماده به کار شدن دستگاه به مدت زمان کمتر از 23 ثانیه زمان نیاز است. لازم به ذکر است که اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی چند کاره ریکو MP 305SPF دارای رزولوشن 600*600 dpi هستند. هم چنین بزرگ نمایی چاپ شده با استفاده از این دستگاه فتوکپی همانند دیگر محصولات این کمپانی، بین 25 تا 400 درصد است. لازم به ذکر است که این محصول قادر است ماهیانه حدود 7500 کپی را به مصرف کننده ارائه دهد، پس برای محیط هایی با حجم کاری کم انتخاب مطلوبی به شمار خواهد آمد. 

 


  • دیگر ویژگی که این محصول را به دستگاه فتوکپی پر کاربردی تبدیل کرده است قابلیت فکس آن خواهد بود. دستگاه کپی سیاه و سفید اداری ریکو MP 305SPF می تواند اسناد و مدارک را به صورت سیاه سفید و رنگی اسکن کند. این دستگاه قادر است فایل ها را به صورت سیاه و سفید با فرمت های TIFF،MH ،MR  ،MMR،JBIG2  و به صورت رنگی با فرمت JPEG اسکن کند و بعد از آن در مدت زمان 2 ثانیه فایل اسکن شده را فکس کند. این دستگاه توانایی اسکن 23 صفحه را در مدت زمان یک دقیقه دارد، پس می توان روی سرعت فکس بالا این دستگاه کپی حساب باز کرد. هم چنین لازم به ذکر است که رزولوشن اسناد و مدارک فکس شده با استفاده از این دستگاه فتوکپی برابر با 200*100 dpi و 200*200 dpi خواهد بود.برای آشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی ریکو 305SPF می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.


  •  




 

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی