راهنمای خریددستگاه کپی ریکو Ricoh MP 6055
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 6055 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی ریکو می باشد. این محصول در ابعاد 587x684x963 میلی متر و و وزن 76.5 به صورت ایستاده طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای قابلتی های چاپ، اسکن و کپی می باشد. سرعت چاپ و کپی در دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 6055 برابر با 60 لرگ بر دقیقه و سرعت اسکن برابر با 110 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 180 برگ در دقیقه در حالت دورو می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول زا دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

با استفاده از دستگاه کپی ریکو MP 6055 از سرعت و کیفیتی ایده آل در کپی اسناد و مدارک خود بهره مند شده و به کسب و کار خود رونق دهید. این دستگاه برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد عرضه شده است. شما می توانید از این محصول در محل کار، ادارات، واحد تکثیر انتشاراتی ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپی بهره ببرید. دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 6055 علاوه بر کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، قابلیت پرینت و اسکن را نیز در اختیار شما قرار می دهد و یک دستگاه کپی سه کاره محسوب می شود. سرعت مطلوب در کپی و پرینت، ظرفیت نسبتا بالای کاغذ و قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد از ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو مدل MP 7503 است که در ادامه به بررسی های آنها می پردازیم.

 

اگر جزو افرادی هستید ک سرعت دستگاه برای شما اهمیت زیادی دارد، این دستگاه می تواند عملکرد قابل قبولی را به شما ارائه دهد. دستگاه کپی چند کاره ریکو MP 6055 قادر است در مدت زمان یک دقیقه تعداد 60 برگ کاغذ چاپ شده را به شما تحویل دهد. هم چنین این محصول دارای قدرت بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد است. حداکثر توان کپی ماهیانه این دستگاه کپی اداری نیز 20000 برگ است. دستگاه فتوکپی Ricoh MP 6055 به مدت زمان کمتر از 24 ثانیه برای آماده به کار شدن احتیاج دارد. پس برای کار با دستگاه نیاز به منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی نخواهید داشت.


  •  دستگاه کپی ایستاده ریکو MP 6055 علاوه بر قابلیت کپی و چاپ دارای قابلیت اسکن نیز می باشد. این دستگاه قادر است اسناد و مدارک را  هم به صورت سیاه سفید و هم به صورت رنگی اسکن کند. علاوه بر آن قابلیت اسکن به صورت یک رو و دورو در این دستگاه وجود دارد. سرعت اسکن یک رو در این دستگاه 110 اسکن در دقیقه و سرعت اسکن دورو در آن برابر با 180 اسکن در دقیقه خواهد بود. رزولوشن اسناد و مدارک چاپ شده در این دستگاه برابر با 600 dpi است که با استفاده از زبان دستوری twain قابلیت ارتقا آن تا 1200 dpi هم وجود دارد. دستگاه کپی سه کاره ریکو MP 6055 این قابلیت را دارد که اسناد و مدارک را با فرمت های TIFF ،PDF و JPEG اسکن کند و به Email  و یا Folder مورد نظر ارسال کند.


    • دستگاه کپی سیاه و سفید ایستاده ریکو MP 6055 دارای دو سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی کاغذ چند منظوره 100 برگی است. ظرفیت کاغذ این دستگاه کپی در حالت استاندارد 1200 برگ است اما قابلیت افزایش ظرفیت آن با استفاده از سینی کاغذ اضافی تا 4700 برگ نیز وجود دارد. دستگاه کپی Ricoh MP 6055 می تواند وزن کاغذ بین 60 تا 300 گرم بر متر مربع را به راحتی تحمل کند.

      دستگاه کپی ریکو M9 6055 توانایی چاپ روی انواع مختلفی از کاغذ ها از جمله ساده، بازیافتی، رنگی، مخصوص، سر برگ دار، از پیش چاپ شده، کارت پستال، پاکت و لیبل را دارد. هم چنین سایز کاغذ قابل استفاده در این دستگاه سایز کاغذ A3،A4 ،A5 وA6 خواهد بود.

    در مجموع دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 6055 با قابلیت چاپ یک رو و دورو، رزولوشن بالا در چاپ و کپی تصاویر، سرعت عملکرد ایده آل می تواند انتخاب مناسبی برای  استفاده در ادارات، دفاتر تکثیر و چاپ و مدارس باشد. این دستگاه می تواند هر آنچه از یک محصول با کیفیت و خوش ساخت انتظار دارید را به شما ارائه دهد.


    برای آشنایی با دیگر قابلیت ها و قیمت این محصول می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 16 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی