بررسی قابلیت ها و ویزگی های پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L یکی از محصولات با کیفیت کمپانی هایتی می باشد. این محصول در ابعاد 359x300x327 میلی متر و وزن 18 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول می تواند درمدت زمان 12.8 ثانیه ابعاد 152x102 میلی متر، در مدت زمان 18.5 ابعاد 178x127 میلی متر و در مدت زمان 20.5 ثانیه ابعاد 203 میلی متر را چاپ کند. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر:

اگر به دنبال یک پرینتر با کیفیت و سریع برای چاپ رنگی عکس های خود هستید، پرینتر هایتی مدل P525L می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد. پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P525L محصولی با بهترین عملکرد برای استفاده در ادارات، چاپ تصاویر برای مصارف کاری و یا شخصی، فروشگاه ها و... خواهد بود. در ادامه به معرفی دیگر قابلیت های این دستگاه چاپ عکس می پردازیم.

پرینتر P525L ساخته کمپانیHiti  یک پرینتر حرارتی است. این چاپگر در ابعاد 327*300*359 میلی متر و وزن 18 کیلوگرم طراحی شده است. بدنه این پرینتر چاپ عکس از فلز صاف و براق طوسی رنگ ساخته شده است که طراحی ظاهری شیک و فوق العاده ای برای محصول ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی های ظاهری و ساختاری این محصول، طراحی آن به صورت رومیزی است. یکی دیگر از قابلیت های چاپگر عکس هایتی P525L، داشتن صفحه نمایش LCM است. این صفحه نمایش دارای ابعاد کوچک است. علاوه بر آن، صفحه نمایش پرینتر هایتی P525L می تواند به چند زبان مختلف تنظیمات و آپشن های متنوع دستگاه را به شما نشان دهد که از ویژگی های برتر این دستگاه به حساب می آید.

پرینتر چاپ عکس مدل Hiti P525L دارای سرعت بالا در چاپ تصاویر رنگی است. این چاپگر می تواند تصاویر را در ابعاد 102*152 میلی متر، تنها در مدت زمان 12.8 ثانیه چاپ کند و به شما تحویل دهد. علاوه بر آن قادر است تصاویر شما  را در اندازه 127*178 میلی متر و 152*203 میلی متر هم به ترتیب در مدت زمان 18.5 ثانیه و 20.5 ثانیه چاپ کند. به همین جهت سرعت چاپ بالا در پرینتر حرارتی هایتی P525L باعث شده تا بتواند عملکرد فوق العاده ای را برای استفاده در محیط کار و فعالیت های سنگین به شما ارائه دهد. به طور کلی با توجه به این ویژگی ها، برای چاپ تعداد زیادی تصویر در مدت زمان کوتاه می توانید روی پرینتر P525L هایتی حساب باز کنید.

بر خلاف سایر پرینتر ها که مواد مصرفی به کار رفته در آنها کارتریج ها هستند ،پرینتر های چاپ عکس کمپانی از ریبون ها استفاده می کنند. ریبون به ماده گفته می شود که به عنوان نوعی جوهر مخصوص برای چاپ روی برچسب ها و رول های چاپ عکس از آنها استفاده می شود. هم چنین امکان خرید جداگانه این محصول نیز همانند تونر کارتریج ها وجود دارد. پس در صورت اتمام ریبون پرینتر، می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و مواد مصرفی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی