معرفی اجمالی پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L یکی از با کیفیت ترین پرینتر های چاپ عکس موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 395x174x329 میلی متر و وزن 13.5 کیلوگرم ساخته شده است. این محصول با کیفیت دارای سرعت چاپ سیاه و سفید روی ابعاد کاغذ 203x305 میلی متر رابر با 35 ثانیه و 12x8  اینچ می باشد. لارم به ذکر است قابلیت اتصال در پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L با استفاده از یک پورت USB2 انجام می شود. ضمنا امکان اتصال به وای فای نیز در پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

سیما انفورماتیک:

 

چاپگر عکس هایتی 910، یک دستگاه کامپکت می باشد که همه نیازمندهای چاپ عکس را در خود جای داده است. چاپ سریع، راحت و مقرون به صرفه به همراه امکانات گسترده از ویژگی های پرینترهای چاپ عکس هایتی می باشد. چاپ عکس براق و مات تنها با یک کاغذ، قابلیتی منحصر به فرد را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این امکان مدیریت چاپ با اپلیکیشن راحتی دو چندان را فراهم می آورد.


مدیا سنتر:

پرینتر چاپ عکس در اندازه 25*20 و 30*20

چاپ عکس براق و مات با یک کاغذ

چاپ عکس با کمترین هزینه در سریعترین زمان

چاپ عکس از تمام حافظه ها به صورت مستقیم

چاپ عکس از روی کامپیوتر و موبایل با WiFi

دارای پورت USB 2.0 جهت سهولت چاپ

سازگار باMac OS

 

 

ایده برتر پارسیان:

 

پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L برای آن دسته از افرادی که به دنبال چاپگری با کیفیت و پرسرعت برای چاپ رنگی تصاویر هستند، انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. این محصول یک پرینتر حرارتی مناسب برای استفاده در ادارات، عکاسی ها، استفاده شخصی و.... به شمار می آید. علاوه بر آن می تواند هم برای مصارف کاری و هم برای مصارف شخصی به خوبی جوابگوی نیاز های شما باشد. در ادامه به معرفی دیگر قابلیت های پرینتر هایتی مدل P910 می پردازیم.

 

چاپگر عکس حرفه ای هایتی P910L علاوه بر کیفیت چاپ بالا و اندازه های متنوع در چاپ، از سرعت بالایی نیز برخوردار است. این پرینتر می تواند در مدت زمان 35 ثانیه، 100 تصویر چاپ شده را با اندازه 203*305 میلی متر) اینچ (8*12) به مصرف کننده ارائه دهد. در نتیجه اگر به دنبال پرینتری هستید که بتواند سرعت نسبتا مطلوبی در چاپ تصاویر را به شما ارائه دهد، پرینتر P910L هایتی انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر چاپ عکس هایتی Hiti P910L به سایت ایده برتر راجعه فرمایید. برای مراجعه به است ایده برتر اینجا کلیک کنید.
 







:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی