بررسی قابلیت های دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 5055
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 5055 یکی از پرینتر های با کیفیت موجود در بازار است که توسط کمپانی ریکو ساخته شده است. این محصول در ابعاد 963x684x587 میلی متر و وزن 76.5 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت های کپی با سرعا 50 برگ بر دقیقه، چاپ با سرعت 50 برگ و اسکن با رزولوشن 600 dpi می باشد. این محصول با کیفیت برای چاپ از یک مدل تونر کارتریج مشکی مدل MP 6054 استفاده می کند. برای اشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 5055 از دیدگاه سایر سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده برتر:

از پرینتر سیاه و سفید ریکو MP 2555 برای چاپ سیاه و سفید هم به صورت دو رو و هم به صورت یک رو می توان استفاده کرد. همچنین این پرینتر لیزری از قابلیت چاپ بر روی برگه A3 نیز برخوردار است و اگر به دنبال دستگاهی برای چاپ در ابعاد بزرگ هستید، به کارتان خواهد آمد. پرینتر لیزری a3 مدلRicoh MP 5055  یک دستگاه مناسب برای مصارف اداری و شرکتی و استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط به شمار می آید که در ادامه به بررسی قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

 

پرینتر سه کاره ریکو MP 5055 اولین چاپ سیاه و سفید را در مدت زمان2.9  ثانیه انجام می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی آن در چاپ سیاه و سفید به 50 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر اداری مطلوب به نظر می رسد و به سریع تر پیش رفتن کارهای شما کمک زیادی می کند. در حالت کلی پرینتر لیزری مشکی ریکو MP 5055 قابلیت چاپ 50 هزار برگ در ماه را دارد و برای مصارف کم و نیمه سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد.

 

با استفاده از پرینتر ریکو MP5055 قادر به تهیه کپی از اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi  و با سرعت 50 کپی در دقیقه خواهید بود. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 999 کپی و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد است. با این چاپگر تقریبا در هر ثانیه یک کپی بگیرید.

 

اتصال پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh MP 5055 به دستگاه هایی مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل و پورت هایUSB  تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. از این پورت های USB می توان برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن استفاده کرد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ از روی فلش مموری انجام می شود. همچنین می توانید از طریق اتصال به شبکه به صورت گروهی از این پرینتر تحت شبکه استفاده کنید.

 

در مجموع می توان پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 5055 را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید یکی از پرینتر های مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها دانست. این پرینتر برای حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و  گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.







 

 





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی