راهنمای خرید دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط کمپانی ریکو دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055 می باشد. این محصول در ابعاد 913x684x587 میلی متر و وزن 71 کلوگزم ساخته شده است. این محصول دارای قابلیت کپی با سرعت 30 برگ در دقیقه و چپ به سرعت 30 برگ در دققیه می باشد. لازم به ذکر است دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055 علاوه بر قابلیت کپی و چاپ دارای قابلیت اسکن نیز می باشد. رزلوشن اسکن دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055 برابر با 600 dpi و 1200 dpi می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

کمپانی ریکو یکی از شرکت های معتبر در تولید و عرضه کالاهای اداری با کیفیت به بازار است. یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت دستگاه کپی ریکو Ricoh MP 3055 است. اینمحصول خوش ساخت و با کیفیت سه کاره دارای قابلیت های کپی، چاپ و اسکن است. دستگاه فتوکپی ریکو MP 3055 بسیار مناسب برای محیط های اداری، مشاغلی با نیاز به سرعت کپی بالا، دفاتر تکثیر و چاپ، مدارس و... خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های این محصول با ما همراه باشید.

 

اگر به دنبال دستگاه فتوکپی هستید که بتوانید با استفاده از آن در مدت زمان کوتاه، تعداد قابل توجهی کاغذ را کپی بگیرید، دستگاه کپی ریکو MP 3055 انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این دستگاه فتوکپی می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 30 برگه کپی شده را به شما ارائه دهد. هم چنین اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی ایستاده ریکو MP 3055 دارای رزولوشن 600*600 dpi خواهند بود. دستگاه کپی ریکو مدل MP 5055 دارای قابلیت بزرگنمایی تصاویر از 25 تا 400 درصد است. به علاوه توانایی کپی 999 برگ کاغذ، به صورت متوالی در این دستگاه کپی وجود دارد. به همین دلیل می تواند برای حجم کاری متوسط و نسبتا سنگین انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

 

دستگاه کپی اداری ریکو MP 3055 برای آماده به کار شدن به مدت زمان کمتر از 24 ثانیه نیاز دارد. پس برای کار با آن نیاز به منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی نخواهید داشت. علاوه بر آن می تواند اولین برگه چاپ شده را در مدت زمان 4.6 ثانیه به شما ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مطلوب دستگاه کپی چند کاره ریکو MP 3055 چاپ تصاویر با رزولوشن1200*1200 dpi  خواهد بود. علاوه بر آن این دستگاه قادر است ماهیانه تعداد 20000 چاپ را به مصرف کننده ارائه دهد. پس برای چاپ اسناد و مدارک با کیفیت و وضوح بسیار عالی می توانید بر روی آن حساب باز کنید.

 

برای اتصال دستگاه فتوکپی لیزری ریکو MP 3055 به کامپیوتر باید از پورت USB Type A موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. هم چنین می توان از آن برای اتصال فلش مموری به دستگاه نیز بهره برد. ضمن اینکه این دستگاه کپی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند نیز کارایی بالایی دارد و می توان آن را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه به شبکه های کابلی نیز متصل کرد. لازم به ذکر است که دستگاه کپی تحت شبکه ریکو MP 3055 می تواند از سیستم عامل های ویندوز نسخه 7،  8و 10 نیز پشتیبانی کند.



 





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی