مشخصات مانيتور لمسي 75 اينچي بنکيو BenQ RP7501K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانيتور لمسي 75 اينچي بنکيو BenQ RP7501K يکي از محصولات با کيفيت ساخته شده توسط کمپاني بنکيو مي باشد. اين محصول در ابعاد برد 133.3x1095.9x1747.4 ميلي متر و ابعاد قابل استفاده 75 اينچ ساخته شده است. هم چنين زمان پاسخگويي اين محصول 8 ميلي ثانيه مي باشد. هم چنين رزولوشن اين محصول نيز برابر با 3840x2160 پيکسل مي باشد. لازم به ذکر است مانيتور لمسي 75 اينچي بنکيو BenQ RP7501K داراس صفحه بردي با شيشه نشکن 4 ميلي متر مي باشد. براي آشنايي با ديگر قابليت هاي مانيتور لمسي 75 اينچي بنکيو BenQ RP7501K از ديدگاه سايت هاي معتبر در ادامه با ما همراه باشد.

 

ايده برتر پارسيان خاورميانه:

 

يکي از ويژگي هاي کاربردي مانيتور تاچ 75 اينچ بنکيو RP7501K سازگاري آن با ابزار کاربردي EZWrite 5 است که امکانات متعددي را در اختيار شما مي گذارد! به عنوان مثال شما مي توانيد از از قابليت EZWrite Cloud Whiteboard استفاده کرده و موبايل و تبلت دانش آموزان و افراد حاضر در جلسه را به مانيتور لمسي متصل کنيد. در اين حالت تمام تصاوير و مطالب در حال يادداشت بر روي آنها بر روي موبايل و تبلت مخاطبين نيز به طور هم زمان قابل مشاهده خواهد بود. همچنين ابزار EZWrite 5 امکان دانلود فايل هاي مختلف از گوگل درايو و دراپ باکس و استفاده از آنها بر روي مانيتور را به شما مي دهد.

از ديگر قابليت هاي نمايشگر لمسي 75 اينچ BenQ RP7501K و ابزار EZWrite 5 مي توان به امکان يادداشت هم زمان با دو قلم با دو رنگ و تنظيمات مختلف اشاره کرد. همچنين شما مي توانيد از قلم لمسي خود در حالت Brush استفاده کنيد و تصاويري طبيعي بر روي مانيتور لمسي رسم نماييد. اين ويژگي در کلاس هاي نقاشي و هنري کاربرد بالايي دارد. مانيتور تاچ اسکرين بنکيو مدل BenQ RP7501K توانايي تشخيص دستخط دقيق افراد را هم دارد و مي توان از آن در حالت Sticky Notes بهره برد.

در نمايشگر لمسي هوشمند بنکيو RP7501K از قابليت مدرنِ X-Sign Broadcast بهره برده شده که امکان نمايش پيام هاي يادآوري، محتواهاي تبليغاتي و هشدارهاي گوناگون بر روي صفحه مانيتور مانند نوتيفيکيشن شبکه هاي اجتماعي را فراهم مي آورد. به عنوان مثال مي توان اين مانيتور لمسي را به گونه اي تنظيم کرد که با پايان يافتن زمان کلاس، با نمايش يک پيام شما را از اين موضوع آگاه کند. اين امکان براي شما وجود دارد تا در صورت استفاده از چند مانيتور لمسي آموزشي بنکيو RP7501K در يک مجتمع آموزشي يا شرکت، پيام هاي قابل نمايش بر روي آنها را به شکل گروهي تنظيم کنيد تا در يک لحظه خاص بر روي تمام مانيتورها نمايش داده شوند. اين ويژگي بر روي قيمت مانيتور لمسي 75 اينچ بنکيو RP7501K نيز مؤثر بوده است.

با توجه به اينکه مانيتور لمسي 75 اينچي بنکيو BenQ RP7501K با رزولوشن 3840 * 2160 پيکسل عرضه شده، مي توان از کيفيت عالي تصاوير آن اطمينان کامل داشت! با استفاده از اين مانيتور لمسي مي توانيد از وضوح 4K بهره مند شده و تصاوير مورد نظر خود را با رنگ هايي طبيعي و زنده به نمايش درآوريد! مانيتور لمسي 4k بنکيو RP7501K داراي شدت روشنايي 350 نيتس و کنتراست 1200:1 است و مي توان از آن در کلاس هاي روشن نيز بدون نگراني بابت افت وضوح تصاوير بهره برد. بايد به اين نکته هم اشاره کنيم که زاويه ديد افقي و عمودي اين نمايشگر لمسي برابر با 178 درجه است و تمام افراد حاضر در اتاق بدون هيچ مشکلي مي توانند تصاوير را به شکلي واضح مشاهده نمايند.

صفحه نمايش لمسي بنکيو RP7501K از دقت بالايي در تشخيص نقاط لمس شده برخوردار بوده و قادر به تشخيص 20 لمس مختلف به صورت هم زمان است. همچنين اين مانيتور تاچ اسکرين از سرعت پاسخدهي 8 ميلي ثانيه اي بهره مي برد و در کسري از ثانيه واکنش مناسب به لمس صفحه را از خود نشان مي دهد. اين مشخصات امکان کار گروهي و ايجاد محيط تعاملي را براي شما و دانش آموزانتان فراهم مي آورد.

  • نمايشگر لمسي بنکيو RP7501K در سايز 75 اينچ عرضه شده و براي استفاده در اتاق هاي نسبتاً بزرگ مناسب است. اين مانيتور داراي ابعاد 1747.4 * 1095.9 * 133.9 ميلي متر بوده و به آساني بر روي ديوار نصب مي شود. سطح صفحه مانيتور BenQ RP7501K داراي شيشه نشکن 4 ميلي متري است که در برابر آلودگي هاي محيطي مقاوم سازي شده است. به اين ترتيب گرد و غبار، لکه هاي چربي و اثرات انگشت بر روي آن باقي نمي مانند. ضمن اينکه صفحه مانيتور 75 اينچ تاچ اسکرين بنکيو RP7501K از نوع مات بوده و انعکاس تصاوير و نور محيط بر روي آن مشاهده نمي شود. بايد به اين نکته هم اشاره کنيم که اين مانيتور لمسي از فناوري Low Blue Light بهره مي برد که باعث کاهش امواج مضر براي چشم به حداقل مقدار ممکن مي شود. بنابراين مخاطبين شما مي توانند ساعت ها بدون احساس خستگي و ناراحتي در چشم ها به تاچ اسکرين بنکيو RP7501K نگاه کنند. اين مانيتور لمسي به سنسور تشخيص آلودکي و ميزان CO2 موجود در محيط هم مجهز است.

    پورت هاي ارتباطي نمايشگر لمسي هوشمند بنکيوRP7501K  شامل VGA، سه ورودي HDMI، خروجي HDMI، DisplayPort، شش پورت USB، سريال و RJ45 (جهت کنترل از شبکه) مي شود که از طريق آنها مي توانيد مانيتور لمسي خود را به کامپيوتر، لپ تاپ، تلويزيون و... اتصال دهيد. اين مانيتور لمسي توانايي نمايش عکس و ويدئو از روي فلش مموري به صورت مستقيم را دارد. همچنين در مانيتور لمسي بنکيو RP7501K  از دو اسپيکر 16 واتي استفاده شده که باعث صدايي نسبتاً رسا و واضح مي شود. شما مي توانيد در صورت نياز اسپيکر خارجي يا ميکروفون نيز به اين دستگاه متصل کنيد.

     

 

 

 







:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی