خرید ماشین حساب کاسیو Casio TR-3341
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو Casio TR-3341 یکی از با کحیفیت ترین ماسین حیاب های موجود د بازار است. این محصول در ابعاد 180x190x40 میلی متر و وزن 276 گرم طراحی شده است. این محصول مجهز به نوع نمایشگر LCD و تعداد رنگ نمایشگر تک رنگ می باشد.لازم به ذکر ایت این محصول دارای تعداد 14 کاراکتر و منبع تغذیه ای به صورت باتری پنل یا خورشیدی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مدل «TR-3341» از سری ماشین‌حساب‌های رومیزی شرکت شناخته شده‌ی «کاسیو» (Casio) است. این ماشین‌حساب دارای بدنه‌ی پلاستیکی بوده و به‌صورت مربعی شکل طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند برای کسانی که روزانه محاسبات زیادی انجام می‌دهند مناسب و برای کسانی ایدئال باشد که به دنبال ماشین‌حسابی قابل‌اطمینان هستند. مدل TR-3341 به یک نمایشگر بزرگ مجهز شده است تا ارقام را خوانا نمایش دهد؛ این طراحی باعث شده تا افرادی که مشکل دیداری دارند، به‌راحتی و بدون نیازعینک به محاسبه بپردازند. این نمایشگر می‌تواند تا 14 رقم را نمایش دهد. انرژی این ماشین‌حساب از باتری و پنل خورشیدی تأمین می‌شود. مدل TR-3341 از سیستم خاموش شدن خودکار بهره‌مند شده تا زمانی که کاربر با آن محاسبه انجام نمی‌دهد، به‌طور خودکار خاموش شود و از اتلاف انرژی جلوگیری شود. در این دستگاه امکان بررسی و اصلاح تا 112 مرحله امکان پذیر است. دیگر قابلیت این ماشین‌حساب کاسیو، Key Rollover است.

 

اداری نو:

 

مدل «TR-3341» از سری ماشین‌حساب‌های رومیزی شرکت شناخته شده‌ی «کاسیو» (Casio) است. این ماشین‌حساب دارای بدنه‌ی پلاستیکی بوده و به‌صورت مربعی شکل طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند برای کسانی که روزانه محاسبات زیادی انجام می‌دهند مناسب و برای کسانی ایدئال باشد که به دنبال ماشین‌حسابی قابل‌اطمینان هستند. مدل TR-3341 به یک نمایشگر بزرگ مجهز شده است تا ارقام را خوانا نمایش دهد؛ این طراحی باعث شده تا افرادی که مشکل دیداری دارند، به‌راحتی و بدون نیازعینک به محاسبه بپردازند. این نمایشگر می‌تواند تا ۱۴ رقم را نمایش دهد.


ایده برتر:

 

ماشین حساب فاکتور زن کاسیو مدل TR-3341 امکان بررسی محاسبات قبلی تا 112 مرحله را به شما می دهد. برای این منظور باید از درکمه های CHECK بهره ببرید. همچنین امکان بررسی محاسبات قبلی به صورت اتوماتیک از طریق فشردن دکمه AUTO REPLAY وجود دارد. شما می توانید با استفاده از دکمه CORRECT خطاهای احتمالیِ رخ داده در محاسبات انجام شده را تصحیح کنید. بنابراین دیگر نیازی به تکرار محاسبات در صورت رخ دادن اشتباه در وارد کردن ارقام نخواهید داشت.







:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 2 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی