راهنمای حریدپرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Pro 8012
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر قصد خرید یک پرینتر چند کاره را ارید که بتواند ایناد و مدارک شمارا با کیفیت بالا چاپ کند را دارید، پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Pro 8012 انتخاب مناسبی برای ششما خواهد بود. این محصول در ابعاد 234x341x460 مخیلی متر و وزن 8.2 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای توان کار ماهیانه 20000 برگ و کارایی مناسب برای منازل و دفاتر اداری کوچک می باشد. این محصول دارای سرعت چاپ 18 برگ به صورت سیاه و سفید و 10 برگ به صورت رنگی می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Pro 8012در ادامه متن با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

با استفاده از چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8012 می توانید عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی موبایل و تبلت خود را به صورت مستقیم و بدون نیاز به انتقال دادن آنها به کامپیوتر چاپ کنید! برای این منظور می توانید موبایلتان را از طریق وای فای به آسانی به این پرینتر متصل نمایید! بنابراین در هنگام چک کردن شبکه های اجتماعی یا گشت زدن در فضای اینترنت، اگر عکسی توجهتان را جلب کرد، می توانید به شکلی سریع و راحت آن را با پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی Pro 8012 چاپ کنید. همچنین امکان فایل های ذخیره شده در سرویس های ابری مانند گوگل درایو، ایمیل، دراپ باکس و... با این پرینتر وجود دارد. چاپگر اداری اچ پی Pro 8012 با اپلیکیشن HP Smart نیز سازگار است که با استفاده از آن می توانید عکس های ثبت شده با دوربین گوشی را چاپ کنید.پرینتر سه کاره اچ پی Pro 8012 با سرویس های Apple AirPrint و Mopria هم سازگار است که امکان چاپ از راه دور را به شما می دهند. برای این منظور ابتدا باید دستگاه پرینتر جوهرافشان خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را صادر نمایید.
اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر چاپ عکس اچ پی Pro 8012 برای شما ساخته شده است! رزولوشن این چاپگر در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200 برابر با 4800 x 1200 dpi است که باعث چاپ با بالاترین کیفیت می شود! به طوری که تصاویر و عکس های رنگی مورد نظر شما به شکلی واضح، همراه با رنگ های شاداب و طبیعی و با جزئیات کامل به روی کاغذ منتقل خواهند شد. پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 8012 دارای رزولوشن 1200 x 1200 dpi در هنگام چاپ سیاه و سفید است و کارایی بالایی در زمینه چاپ متون با میزان خوانایی بالا دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر جوهر افشان اچ پی Pro 8012 را مناسب ارزیابی کرد.

 




 







:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 2 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی