راهنمای خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014 یکی از پرینتر های با کیفیت جوهر افشان ساخته شده توسط کمپانی اچ پی می باشد. این محصول در ابعاد 278x342x439 میلی متر و وزن 9.29 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای توان کار ماهیانه 25000 برگ و قابلیت های چاپ، کپی و اسکن می باشد. لازم به ذکر است سرعت چاپ در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014 برابر با 22 برگ سیاه و سفید و 18 برگ زنگی و هم چنین سرعت کپی 22 برگ می باشد.برای اشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 9014 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پرینترهای برند اچ پی همواره جز محصولات پرطرفدار موجود در بازار بوده اند و کیفیتی عالی در عملکرد را ارائه می دهند. پرینتر مدل HP Pro 9014 نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از پرینترهای جوهرافشان خوش ساخت به حساب می آید. این پرینتر جوهر افشان قابلیت های پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، کپی، اسکن و فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد و دستگاهی کارآمد در این زمینه ها به شمار می آید. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP OfficeJet Pro 9014 به وای فای نیز مجهز بوده و از اتصال وایرلس به موبایل و تبلت پشتیبانی می کند. این محصول برای استفاده در منازل و ادارات و کسب و کارهای کوچک گزینه ایده آلی است.

با استفاده از چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی OfficeJet Pro 9014 می توانید به صورت وایرلس به موبایل و تبلت متصل شوید و عکس ها و تصاویر مورد نظر خود در شبکه های اجتماعی یا فضای اینترنت را به شکلی سریع و راحت پرینت بگیرید! این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی به وای فای مجهز بوده و به آسانی به انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... بدون نیاز به کابل متصل می شود. همچنین شما می توانید عکس های ثبت شده با دوربین گوشی یا تبلت را از طریق پرینتر جوهر افشان وایرلس HP Pro 9014 به شکل مستقیم چاپ کنید.

پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی OfficeJet Pro 9014 با اپلیکیشن موبایل HP Smart و سرویس های Apple AirtPrint و Mopria نیز سازگار است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از راه دور صادر نمایید.

علاوه بر اتصال وایرلس، چاپگر اداری اچ پی OfficeJet Pro 9014 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و برای این منظور به یک پورت USB 2.0 و پورت اترنت (جهت استفاده در قالب شبکه های کابلی) مجهز شده است. ضمن اینکه امکان اتصال فلش مموری به این پرینتر جهت چاپ مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن وجود دارد.شما می توایند برای تهیه پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی و م چنین کسب اطلاعات در ارتباط با این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 1 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی