بررسی قابلیت ها و ویژگی های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی پاناسونیک است. این محصول در ابعاد 63x106x87 میلی متر و وزن 130 گرم طراحی شده است. این محصول مجهز به دو عدد گوشی بی سیم و صفحه نمایشی با ابعاد 1.8 اینچ نیز می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

گوشی تلفن پاناسونیک مدل KX-TGC412 به دو گوشی بی سیم نیز مجهز شده و دارای صفحه کليدی با نور پس زمینه است که می توانید در تاریکی شب به راحتی شماره گیری نمائید. اندازه صفحه نمایش این گوشی تلفن 1.8 اینچ می باشد و از دقت 103x65 پیکسل نیز بهره می برد و با ابعاد 63x106x87 میلیمتر و وزن 130 گرم نیز به بازار ماشین های اداری ارائه می گردد. گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TGC412 قابلیت پشتیبانی از کالر آیدی و منشی تلفن را دارد و می تواند تمام مکالمات را ضبط نماید و حداکثر زمان برای مکالمه 18 ساعت می باشد و می تواند صداهای مزاحم محیط اطراف را حذف کرده و صدایی با کیفیت بالا را ارائه دهد.

کیومیتا:

  یکی دیگر از گوشی تلفن های شرکت خوش نام پاناسونیک، مدل KX-TGC۴۱۲ می باشد که در واقع مدل دو بی سیم TGC۴۱۰ بوده و همراه با طراحی زیبا، امکانات بسیار مفیدی را همچون نمونه تک گوشی آن در اختیار کاربر می گذارد. جدا از تمامی مزیتهای نمونه تک بی سیم، قابلیت ارتباط داخلی رایگان بین دو گوشی سیار، انتقال مکالمه و انتقال دفترچه تلفن از یک گوشی به گوشی دیگر و مهمتر از همه امکان کنفرانس سه نفره، ویژگی های کاربردی دیگری هستند که به واسطه وجود گوشی سیار دوم این محصول، به آن اضافه شده اند. دفترتلفن با قابلیت ذخیره ۵۰ شماره به همراه نام مخاطب، نمایش ۵۰ تماس آخر دریافتی، ذخیره ۱۰ شماره آخر برای تماس مجدد و انسداد شماره تماسهای ورودی ناخواسته (Nuisance Call Block) تا ۳۰ عدد را می توان از دیگر امکانات این گوشی بی نظیر معرفی کرد. وزن و ابعاد مناسب و هماهنگ دستگاه پایه و گوشی های سیار با یکدیگر و همچنین طراحی فوق العاده این تلفن نیز، استفاده از آن برای منزل و یا محل کار با هر نوع دیزاین و سلیقه ای را ممکن ساخته است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC412 از دو گوشی بیسیم با ابعاد 165*48*32 میلی متر، یک پایه اصلی با ابعاد 63*106*87 میلی متر و یک پایه شارژ برای گوشی دوم تشکیل شده است و فضای کمی از میز شما را اشغال می کند. گوشی های این تلفن دارای وزن 130 گرم هستند و بدون احساس خستگی می توانید آنها را برای مدتی طولانی جهت مکالمه در دست بگیرید. تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 از بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و از طراحی ظریفی بهره می برد.

صفحه نمایش گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 از اندازه 1.6 اینچی برخوردار بوده و اطلاعاتی مانند شماره تماس گیرنده، ساعت و تاریخ، گزینه های منو و میزان آنتن دهی را به شکلی کاملاً واضح نمایش می دهد. کلیدهای این تلفن نیز ابعاد و فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و در هنگام شماره گیری با آنها کمتر دچار خطا خواهید شد. با توجه به قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد. شما مس توانید برای آشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC412  به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.







:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 1 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی