معرفی اجمالی پرینتر لیزری سه کاره کانن Cannon MF241d
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سه کاره کانن Cannon MF241d یکی دیگر از محصولات با کیفیت کمپانی کانن می باشد. این محصول در ابعاد 390x371x312 میلی متر و وزن 11.4کیلوگرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای قابلیت های چاپف کپی و اسکن است. این محصول دارای سینی کاغذ با ظرفیت 250 برگ و سرعت چاپ و کپی  برابر  با 27 برگ در دقیقه می باشد. شما می توایند برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره کانن Cannon MF241d از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات کلی
ابعاد
390x371x312 میلی‌متر
وزن
11.4 کیلوگرم
تکنولوژی چاپ
چاپ لیزری
کاربری
3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)
سایز چاپ
A4
کاغذ
سایز کاغذ قابل استفاده
A4,A5
ظرفیت سینی کاغذ
250 برگ
قابلیت تغذیه خودکار ADF
خیر
چاپ
نوع چاپ
تک رنگ
سرعت چاپ سیاه و سفید
27
رزولوشن چاپ(dpi)
600x600 dpi
حافظه پرینتر
128 مگابایت
قابلیت چاپ دو رو
بله
چاپ بدون حاشیه
خیر
اسکن
اسکنر
دارد
نوع اسکنر
Flat
رزولوشن اپتیکال اسکنر
600x600 dpi
کیفیت یا عمق اسکن رنگی
24 bit
سایز اسکن
A4
قابلیت تشخیص متن OCR
خیر
کپی
کپی
دارد
سرعت کپی سیاه و سفید
27
رزولوشن کپی
600x600 dpi
بزرگنمایی کپی
25 تا 400 درصد
فکس
فکس
ندارد

 

اداری کالا:

پرینتر مدل (MF241d) یکی از جدیدترین تولیدات برند معتبر کانن در زمینه طراحی و تولید ماشین های اداری به شمار می رود که با تجهیز به تکنولوژی چاپ لیزری از سه کارآیی متفاوت پرینت، کپی و اسکن پشتیبانی می کند، یعنی شما با خرید این چاپگر بصورت یکجا به هر یک از کاربردهای فوق دسترسی خواهید داشت و دیگر نیاز به صرف هزینه های سنگین جهت خرید جداگانه این دستگاه ها نخواهد بود.چاپگر مدل (MF241d) کانن از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ساختاری مقاوم و مستحکم در ابعاد (390x371x312) میلی متر و 10.8 کیلوگرم وزن، فضای متوسطی از محیط کاری شما را اشغال می کند و تجهیز به کنترل پنلی با دکمه های جذاب در قالب صفحه نمایشی 6.9 سانتی متری سیاه و سفید از نوع LCD با قابلیت تغییر زاویه بسمت بالا و پایین جهت مدیریت آسان امکانات دستگاه، زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

 

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های پرینتر سه کاره کانن MF241d چاپ سیاه و سفید این دستگاه است. این پرینتر می تواند در مدت زمان یک دقیقه تعداد 27 برگ چاپ شده را به شما ارائه دهد، در نتیجه برای استفاده در محیط های کاری با حجم متوسط می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. نکته مهم در مورد عملکرد این پرینتر سه کاره لیزری مشکی رزولوشن اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از آن است. برگ های چاپ شده با استفاده از این پرینتر رومیزی اداری در حالت استاندارد دارای رزولوشن 600*600 dpi هستند البته قابلیت ارتقا رزولوشن چاپ این دستگاه با تکنولوژی چاپ IRT (Image Refinement technology ( تا 1200 dpi نیز وجود دارد. پرینتر چند کاره کانن MF241d قادر است اولین چاپ خود را در مدت زمان 6 ثانیه به شما ارائه دهد. ظرفیت چاپ ماهیانه این محصول 15000 برگ می باشد. هم چنین زمان آماده به کار شدن آن با کیفیت کمتر از 12 ثانیه است، پس برای آماده به کار شدن دستگاه نیازی به منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی نخواهید داشت.شما می توانید برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر سه کاره کانن MF241d به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیلک کنید.
ادامه مطلب

 

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 1 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی