معرفی اجمالی صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200 مجهز به چهار پورت برای راه اندازی کانال همزمان صندوق صوتی و قابلیت استفاده به عنوان کارت افزایش کارت تعداد کانال می باشد. ضمنا قابلیت اضافه نمودن چهار صندوق به دستگاه سانترال نیز وجود دارد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200 از دیدگاه سیات های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

ایده آل گستر:

- امکان پردازش صدا تا 24 پورت
- حداکثر ظرفیت 1000 ساعت بدون محدودیت تعداد پیغام
- دارای 1024 میل باکس
- ضبط روی هارد
- سیستم جوابگوی اتوماتیک


آیتی بازار:

 

با وجود صندوق پستی دیگر نیازی به صندوق های فلزی ارتباط با مدیریت و یا انتقادات و پیشنهادات نیست، زیرا مشتریان و ارباب رجوع می توانند با تماس گرفتن با یک شماره تلفن خاص اقدام به انتقاد و شکایت و یا دادن پیشنهاد کنند. در این سیستم امکان گرفتن گزارش های مختلف از اتفاقات ، عملیات ، تماس ها و موارد امنیتی سیستم به تفکیک تاریخ ، ساعت و یا داخلی و صندوق صوتی وجود دارد.



ایده برتر:

با استفاده از دستگاه صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM200 می توانید از 1024 میل باکس و قابلیت ضبط پیغام به مدت 1000 ساعت (بدون محدودیت در تعداد پیغام ها) بهره مند شوید. این صندوق صوتی که امکان استفاده از آن در شبکه نیز وجود دارد، برای شرکت ها و سازمان های دارای خطوط تلفن زیاد انتخاب مناسبی است. از جمله امکاناتی که دستگاه پیغام گیر سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TVM200 در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت ارسال ایمیل اطلاع رسانی از وجود پیغام جدید، بهره بردن از پیغام انتظار و سرویس گویای خودکار، چک کردن آسان پیام ها و ضبط مکالمات تنها با فشردن یک دکمه اشاره کرد. همچنین این صندوق صوتی از قابلیت صف انتظار تماس، ایجاد امکان پاسخگویی یا عدم پاسخگویی، منوی دفترچه تلفن صوتی و جستجو در آن جهت برقراری ارتباط با فرد مورد نظر و ایجاد پیغام های چندزبانه پشتیبانی می کند.برای اگاه کامل از قابلیت ها و امکانات صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200 می توانید به سایت دایده برار مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 






 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 28 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی