راهنمای خریدصندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM50
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM50 یکی از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط شرکت پاناسونیک می باشد. این محصول دارای امکان پردازش صدا از تا 6 پورت و خداکثر ظرفیت 8 ساعت بدون محدودیت تعداد پیغام می باشد. این محصول هم چنین ارای قابلیت ضیط روی حافظه فلش را نیز دارد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM50 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده آل گستر:

  • صندوق صوتی دیجیتال پاناسونیک TVM50 - امکان پردازش صدا از 2 تا 6 پورت - حداکثر ظرفیت 8 ساعت بدون محدودیت تعداد پیغام - دارای 64 میل باکس - قابلیت ضبط روی حافظه فلش

آیتی بازار:

امروزه یکی از دغدغه های مهم سازمان ها و شرکت ها تسهیل در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی خود مانند: پاسخگویی مناسب به مشتریان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق تماس با سازمان، ارتباطات داخلی سازمان و بسیاری نیازمندیهای دیگر می باشد. از این رو کمپانی پاناسونیک در جهت رفع این نیازمندیها سیستم پردازش صوت (VPS) را روانه بازار کرده که از استقبال بسیار مناسبی هم برخوردار شده اند. صندوق صوتی پاناسونیک به نام تجاری TVM معروف هستند در ذیل به بررسی صندوق پستی تی وی ام 50 می پردازیم.



ایده برتر پارسیان:

 

صندوق صوتی سانترال پاناسونیک KX-TVM50 امکان راه اندازی 2 تا 6 کانال ارتباطی به صورت هم زمان را فراهم می آورد. همچنین این صندوق صوتی از قابلیت ضبط پیغام تا حداکثر 8 ساعت (بدون محدودیت در تعداد پیغام) و 64 میل باکس بهره می برد که برای شرکت ها و کسب و کارهای نه چندان بزرگ مناسب به نظر می رسد. از جمله امکاناتی که دستگاه پیغام گیر سانترال پاناسونیک KX-TVM50 در اختیار شما می گذارد می توان به امکان ارسال ایمیل اطلاع رسانی و تماس با شماره تلفن همراه یا ثابت در هنگام دریافت پیغام جدید اشاره کرد. در این حالت در همان لحظه که پیغام جدیدی در صندوق ضبط شد، از آن مطلع می شوید که به خصوص در هنگام دریافت پیام های فوری و اضطراری کاربرد بالایی دارد.شما می توانید برا یکسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM50 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.




 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 28 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی