بررسی لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro یکی از رلیبل پرینتر های با کیفیت موجود در بازار است. این محصول دذارای حافظه پرینتر 4 مگابایت و ظرفیت حافظه رم 8 مگابایت می باشد. لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro قابلیت چاپ روی ابعاد مخنلف کاغذ در عرض 25.4 تا118 میلی متر و طول بین 5 تا 2286 میلی متر ، قطر 208.3 میلی تر و ضخامت بین 0.06 تا 0.30 میلی متر را نیز دارد. مواد مصرفی لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro ریبون هایی با طول 600 متر و عرض بین 25.4 تا 114.3 میلی متر می باشند. هم چنین سرعت چاپ نیز در لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro برابر با 203 میلی متر در ثانیه می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه بل ما همراه باشید.

دیجی کالا:



پرینتر صنعتی TTP-246M Pro که برای چاپ بارکد مورداستفاده قرار می‌گیرد درواقع برادر کوچک‌تر مدل TTP-344M Pro محسوب می‌شود و نسبت به برادر بزرگ‌تر خود وضوح کمتر برابر با 203 dpi داشته اما از سوی دیگر سرعت بالاتری برابر با 203 میلی‌متر در ثانیه دارد. این پرینتر صنعتی از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد که آن را برای استفاده در شرایط سخت کاری مقاوم ساخته است. برای استفاده از دستگاه و کنترل آن صفحه‌نمایش بزرگی به همراه 6 دکمه در دستگاه تعبیه‌شده که کار با آن را بسیار تسهیل می‌کند.

 

آینی بازار:

لیبل پرینتر یا همان چاپگر لیبل یا پرینتر بارکد دستگاهی است که به منظور چاپ لیبل پشت چسب دار  یا برچسب مورد استفاده قرار می گیرد.چاپگر بارکد در اندازه ها و ابعاد گوناگونی جهت مصارف مختلف وجود دارند.لیبل پرینتر ها میتوانند دارای بده پلاستیکی یا بدنه فلزی باشند.پرینتر لیبل دارای دو روش انتقال حرارتی مستقیم و غیر مستقیم می باشند به این معنی که در پرینتر هایی که با روش حرارتی مستقیم کار میکنند برای چاپ بر روی لیبل نیازی به ریبون نمی باشد اما لیبل پرینتر هایی که با روش حرارتی غیر مستقیم کار میکنند برای چاپ بر روی لیبل پشت چسب دار نیاز به ریبون دارند.


ایده برتر پارسیان:

 

لیبل پرینتر TSC TTP-246M Pro یکی از پرینترهای لیبل زن صنعتی و با دوام موجود در بازار است که برای چاپ بارکد در کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها، انبارها، مراکز بسته بندی و توزیع کالا و محیط هایی از این دست کارایی بالایی دارد. این لیبل پرینتر صنعتی از بدنه ای تمام فلزی ساخته شده و می توان آن را یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین پرینترهای لیبل زن موجود دانست؛ به طوری که برای سال ها قابل استفاده خواهد بود. لیبل پرینتر تی اس سی TSC TTP-246M Pro دارای سرعت چاپ عالی نیز هست و کاملاً می توان بر روی آن برای انجام وظایف سنگین و چاپ لیبل های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد.



 

 





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 25 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی