جزییات خرید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 یکی از با کیفیت تررین محصولات تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول مجهر به 2 کانال اوپراتور گویا و 2 کانال پیغام گیر می باشد. هم چنین قابلیت پشتیانی از 2 کانال اوپراتور گویا به صورت همزمان با قابلیت نصب بر روی کارت آپشنال مدل KX-TDA0190 در این دستگاه وجود دارد. لازم به ذکر است این محصول دارای قابلیت تماس روی تلفن گویا برای دستگاه های سانترال می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت این محصول از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

سانترال شاپ:

نوع کارت کارت دیزا
مشخصه فنی ESMV2
تعداد تماس همزمان 2 کانال

آیتی بازار:

کارت پاناسونیک مدل KX-TDA0192 یک کارت اپراتور خودکار یا دیزا می باشد که با پیغام ضبط شده به تماس گیرنده کمک می کند که داخلی مورد نظر خود را انتخاب کند و اگر از شماره داخلی مورد نظر خود اطلاع دارد می تواند بدون ارتباط با اپراتور و یا منتظر شدن با داخلی مورد نظر خود ارتباط برقرار کند. استفاده از این کارت ملزم به وجود کارت KX-TDA0190 در دستگاه سانترال می باشد و این کارت به علت اینکه روی کارت KX-TDA0190 نصب می شود نیازی به جای خالی اسلات در دستگاه سانترال ندارد. کارت KX-TDA0192 می تواند همزمان 2 خط شهری را پشتیبانی کند (همزمان برای 2 خط پیغام ضبط شده را پخش کند) این کارت با تمام دستگاه های سانترال پرظرفیت سازگاری دارد. کارت پاناسونیک مدل TDA0192 پیغام گیر نیز می باشد و در 120 دقیقه حداکثر 250 پیغام را دریافت می کند.


ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از جمله کارت های دیزای موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0192 اشاره کنیم که از دو کانال اپراتور گویا به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. به این صورت که با استفاده از آن می توانید از قابلیت تلفن گویا بر روی 2 خط شهری بهره مند شوید. همچنین کارت تلفن گویا سانترال پاناسونیک پیغام گیر نیز دارد و می توان از آن برای ضبط حداکثر 250 پیغام به مدت 120 دقیقه استفاده کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت کارت دیزا سانترال پاناسونیک KX-TDA0192 را کاملاً ایده آل دانست.

کارت سانترال KX-TDA0192 پاناسونیک از قابلیت نصب بر روی کارت آپشنال TDA0190 برخوردار است. در واقع برای استفاده از این کارت دیزا سانترال ابتدا باید کارت TDA0190 را تهیه کنید. لازم به ذکر است که کارت سانترال آپشنال TDA0190 بر روی دستگاه های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 قابل نصب می باشد که از جمله دستگاه های پرظرفیت شرکت پاناسونیک به شمار می آیند. حتماً در هنگام خریدبه سازگاری آن با مدل دستگاه خود توجه داشته باشید. چرا که هر باکس سانترال دارای اسلات های مخصوص برای نصب کارت های خاصی است و از هر نوع کارتی نمی توان در هر باکسی استفاده کرد.











:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 22 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی