نکات مهم در انتخاب و خرید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 d یکی از با کیفیت ترین گارت سانترال های موجود در بازار است. این محصول مجهر به کارت شهری با هشت پورت آنالوگ، قابلیت نصب کالر ایدی 0193 ، 2 پورت PFT می باشد. لازم به ذکر است لازم به ذکر است این محصول دارای کالر ایدی نمی باشد. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 d دارای قابلیت استفاده در مراکز، شرکت ها و تمام مکان های با نیاز به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 d می باشد. برای  اشنایی با دیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

ایده آل گستر:

باکس های سازگار

TDA100 / TDE100 - TDE200 / TDA200

امکانات و قابلیت ها
8کانال خط شهری LCOT8

نوع پایه
کارکرد

خطوط شهری

ظرفیت
8 کانال

سانترال شاپ:

کارت خطوط شهری KX-TDA0180 دارای 8خط شهری می باشد. این کارت روی مراکز تلفن TDA قرار گرفته و در صورت نیاز به کالر آیدی کارت TDA0193 روی آن قرار می گیرد.


ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0180 یکی از انواع کارت های موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید ظرفیت خطوط شهری دستگاه سانترال خود را به میزان 8 خط ارتقا دهید. پس می توان این کارت را برای توسعه کسب و کار تلفنی شرکت ها و سازمان هایی که تماس هایی زیادی در طول روز از طرف مخاطبان خود دریافت می کنند، کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که کارت توسعه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0180 فاقد قابلیت کالر آیدی به صورت پیش فرض می باشد و برای نمایش شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس باید کارت کالر آیدی سانترال KX-TDA0193 بر روی آن به شکل جداگانه نصب شود.



 

 




:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 22 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی