بررسی مشخصات و ویژگی های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0174
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0174 یکی از محصولات با کیفیت و پرکاربرد کمپانی پاناسونیک می باشد. اسن محصول مجهز به خط داخلی آنالوگ می باشد. هم چنین امکان افزایش خطوط تا 16  خط داخلی آنالوگ توسط این دستگاه امکان پذیر است. برای آشنایی با دیگر مشخصات و ویژگی های این محصول از دیذدگاه سایت های معتبر با ما همراه باشید.

 

سنترال شاپ:

 

نوع کارت داخلی آنالوگ
مشخصه فنی SLC16
تعداد پورت داخلی 16 پورت
قابلیت کالرآیدی ندارد

 

آیتی بازار:

 

Single Line Extension Card Panasonic KX-TDA0174 16Port

 

کارت توسعه آنالوگ پاناسونیک مدل  KX-TDA0174 دارای 16 پورت داخلی بوده و قابل استفاده روی مراکز TDA و TDE می باشد. این کارت در بازار تجهیزات شبکه با عنوان SLC16 معرفی می شود وتفاوت آن با کارت های CSLC در نبود کالرآیدی روی کارت است. نصب و راه اندازی این کارت روی سانترال KX-TDA/TDE100-200 انجام می شود.

 

برند: Panasonic

  • نوع کارت: داخلی آنالوگ
  • مشخصه فنی: SLC16
  • تعداد پورت داخلی: 16 پورت
  • قابلیت کالرآیدی: ندارد

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

در حالت پیش فرض دستگاه سانترال امکانات محدودی دارد و شما باید برای بهره مندی از قابلیت های مختلف، از کارت های سانترال بر روی آن استفاده کنید. انواع مختلفی از این نوع کارت ها در بازار موجود است که هر یک امکانات متفاوتی را به سانترال شما اضافه می کند. به عنوان مثال اگر از یک دستگاه سانترال پر ظرفیت استفاده می کنید، می توانید با نصب کارت بر روی آن تعداد خطوط داخلی محل کار خود را افزایش دهید.

 

 

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه و کارت سانترال است که محصولات آن همواره از کیفیتی عالی برخوردار بوده اند. از جمله تولیدات این شرکت باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0174  اشاره کنیم که با استفاده از آن می توانید تعداد خطوط داخلی آنالوگ دستگاه خود را تا 16 خط افزایش دهید. بنابراین اگر از تلفن های آنالوگ سانترال در محل کار خود برای برقراری ارتباطات داخلی استفاده می کنید، کارت ارتقا سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0174 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این کارت سانترال فاقد کالر آیدی است و امکان نمایش شماره تماس گیرنده برای آن در نظر گرفته نشده است. برای آشناییی اب دیگر قابلیت ها و ویزگی های  کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0174 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 20 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی